به دنبال تایید اساسنامه از فدراسیون جهانی دوچرخه سواری هستیم/ ورزشکارانی را به مسابقات قهرمانی اعزام کردیم که شانس کسب مدال دارند.


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877027

انتخاب و دعوت به اردوی تیم ملی تحت سیستم فدراسیون جهانی در حال انجام است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقه پیست قهرمانی آسیا دومین عملکرد ما در چند ماه اخیر بود و در این مسابقه سعی کردیم با دو اسپانسر تیمی با کیفیت و با شانس بالا برای کسب مدال در مسابقه اعزام کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان، رسول هاشمکندی، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در فروردین ماه تیم های مختلفی را اعزام کردیم. یک مسابقه پیست در تهران برگزار کردیم. مسابقات مختلف جایزه بزرگ به صورت رتبه بندی برای انتخاب تیم ملی برگزار شد و تیم های ملی به این شکل منصفانه انتخاب شدند. با این مسابقات انتخابی انجام دادیم و متسابقان آموزش های لازم را دیدند. تا مسابقات کشورهای اسلامی به همین منوال ادامه می دهیم و تیم نهایی را اعزام می کنیم.

وی با اشاره به مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا دومین اعزام ما در چند ماه اخیر بود و در این مسابقات سعی کردیم با دو اسپانسر تیمی با کیفیت و با شانس بالای کسب مدال در این مسابقات به میدان بریم. با دستی پر از کبریت برگرد

وی به مشکلات موجود در پیست اشاره کرد و افزود: از نظر تجهیزات در پیست مشکل داریم و تجهیزات به روز نیست و مربوط به سال های اخیر است.

هاشم کندی با تاکید بر اینکه فعالیت دوچرخه سواری در هر استان با توجه به ویژگی های جغرافیایی متنوع است، گفت: دوچرخه سواری بسیار متنوع است و دارای رشته های متعددی است و هر استان با توجه به ویژگی های جغرافیایی در یکی از رشته ها قرار می گیرد. کم کم هر استان در یکی از بخش های میزبانی اردوها و مسابقات فعال می شود.

وی در ادامه به برگزاری تور ایران و آذربایجان اشاره کرد و افزود: این تور تاریخی 35 ساله یکی از قدیمی ترین رویدادهای ورزشی کشور است که بدون وقفه در 16 مهرماه و در 35 سال برگزار می شود. برای گسترش ویروس. «تاج اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: استان هایی که پیست دارند می توانند فعالیت بیشتری داشته باشند. کمبود امکانات مختص استان ها نیست بلکه فدراسیون هم این مشکلات را دارد و هیچکدام نسبت به کشورهای آسیایی از نظر امکانات در حد قابل قبولی نیست.

هاشم کندی افزود: از ابتدای کارم در فدراسیون دوچرخه سواری با توجه به کار تا کنون و رشته تحصیلی ام چندین سال است که سرمربی تیم ملی بوده ام. از نقاط قوت و ضعف این رشته کاملاً مطلع هستم.«سعی کردم سیستم رنکینگ انتخابی ورزشکاران تیم ملی را طراحی و اجرا کنم که در قسمت جاده مردان مسن به آن پرداختیم.

وی گفت: این سیستم کار می کند یعنی انتخاب و دعوت برای اردوی تیم ملی بر اساس این رده بندی انجام می شود که برگرفته از سیستم در فدراسیون جهانی است. در بخش زنان کوهستان، جوانان و مسیر سیستم را به این بخش ها متصل می کنیم. اگرچه راه درازی در پیش داریم.

هاشم کندی در پایان گفت: نزدیک به 8 ماه است که تلاش می کنیم تا اساسنامه را از فدراسیون جهانی بگیریم. تلاش می کنیم عناصر لازم را برای تصویب اساسنامه و برگزاری مجمع انتخاباتی به فدراسیون جهانی بفرستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید