اسپانسر قهرمانی دوچرخه سواری آسیا از تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ارائه شد


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812050

اسپانسر تیم ملی دوچرخه سواری بانوان با حضور سرپرست و نماینده شرکت حامی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری امروز، در جلسه ای با حضور رسول هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، از برند سانتو به عنوان حامی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان استقامتی در مسابقات قهرمانی آسیا رونمایی شد.

در این مراسم نایب رئیس بانوان، دبیر و رئیس کمیته های فدراسیون دوچرخه سواری نیز حضور داشتند. اردلان میرزناسیر به عنوان نماینده شرکت دریا کاو و برند سونتو در این جلسه ابراز امیدواری کرد: این همکاری با فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داشته باشد و امیدواریم شاهد موفقیت نمایندگان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.

هاش کندی رئیس فدراسیون از حضور حامیان مالی در این نشست تقدیر کرد و گفت: همکاری با برند سانتو می تواند کمک بزرگی برای فدراسیون دوچرخه سواری باشد. به امید اینکه برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا طبق توافقاتی که با شرکت چینی داریم، لباس تیم ملی نیز تهیه شود که می تواند اتفاق قابل توجهی نیز باشد. تلاش فدراسیون و کادر فنی موفقیت دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات آتی است و امیدوارم با وجود همه مشکلات و دغدغه های چند ماه گذشته بتوانیم شاهد سربلندی دوچرخه سواران و بانوان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید