تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان پایان سی و پنجمین دوره با قهرمانی دوچرخه سواران بلژیکی به پایان رسید/ عنوان سلطان کوهستان و جوانان به تبریزی ها رسید.


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901133

سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان با قهرمانی نماینده بلژیک در انفرادی و تیمی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان با حضور 64 دوچرخه سوار در قالب 11 تیم متشکل از 3 تیم داخلی و 8 تیم خارجی و در 5 مرحله از هفتم تا یازدهم مهرماه به میزبانی استان های آذربایجان شرقی در آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.

مرحله پنجم و پایانی تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان برگزار شد و در نهایت رکابزنان تیم بلژیکی تارتلتتو ایزورکس توانستند مقام قهرمانی این مرحله و کل مسابقه را از آن خود کنند.

در مرحله پایانی 58 دوچرخه سوار مسیر 89 کیلومتری شهر تبریز را به صورت دور معیار یا امتیازی طی کردند که آندراس گوته از تیم تارتلتو ایزورکس با زمان 2 ساعت و 10 ثانیه و استراحت به مقام اول دست یافت. روی سکوی قهرمانی

محمد نورایمان از تیم تارانگو مالزی و علی لبیب دونده جوان و آینده دار دانشگاه آزاد تبریز به ترتیب با اختلاف زمانی 3 ثانیه عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

علیرغم رقابت شدید بین رهبران، تغییری در رده بندی کلی انفرادی وجود ندارد و جانی مارشال از تیم بلژیکی تارتلتتو ایزورکس که از ابتدای تورنمنت پیراهن طلایی تور را به دست گرفته بود، توانست این پیراهن را حفظ کند و در جام جهانی بایستد. برنده بهترین شرکت کنندگان و برنده سی و پنجمین دوره.

این دوچرخه سوار بلژیکی با مجموع زمان 19 ساعت و 19 دقیقه و 25 ثانیه قهرمان شد و سعید صفرزاده رکابزن تبریزی تیم آرویچ شارک تنها با یک ثانیه نایب قهرمان شد و دیوید یرمان آلمانی. تیم BikeID با فاصله 15 ثانیه از مقام اول، در رتبه سوم قرار گرفت.

در سایر بخش های انفرادی محمد گنجانلو از تیم دانشگاه آزاد با در دست گرفتن پیراهن سبز عنوان بهترین دوچرخه سوار تور را از آن خود کرد و سعید صفرزاده و علی لبیب دو رکابزن تبریزی تیم های آرویچ شرق مازندران و دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی رسیدند. القاب سلطانی در کوه و بهترین سوارکار جوان.

در رده بندی تیمی این مسابقات، هم تیمی تارتلتو، ایزورکس بلژیکی، با مجموع زمان 58 ساعت و 1 دقیقه و 26 ثانیه به مقام اول دست یافت تا با دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل، برای دومین بار متوالی قهرمان این مسابقات شود.

تیم های TCC تایلند و BIKEID آلمان با اختلاف زمانی 9 و 17 ثانیه نسبت به تیم اول به ترتیب دوم و سوم شدند. تیم های ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویچ شرق مازندران به عنوان تیم های ملی حاضر در این تور به ترتیب در رده های پنجم تا هفتم قرار گرفتند.

سی و پنجمین تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان به عنوان قدیمی ترین تور دوچرخه سواری قاره کهن پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا از 16 تا 20 مهرماه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود. ، که در 5 صحنه و با حضور 3 تیم داخلی و 8 تیم خارجی برگزار شد، تیم های ترنگانو مالزی، پروتاچ از آفریقای جنوبی، BikeID از آلمان، روژی از اندونزی، سیدی علی از مراکش، TCC از تایلند، تارتلتو ایزورکس از بلژیک و تیم ملی عراق، 8 تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد و آرویج شارک 3 تیم ملی در این رقابت ها حضور دارد.



دیدگاهتان را بنویسید