اعتراض دوچرخه سوار کوهستان، واکنش فدراسیون دوچرخه سواری؛ ادعای خود را ثابت کنید!


ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890721

عدم اعزام دوچرخه سواران کوهستان به جام جهانی مشکلات جدیدی را در فدراسیون دوچرخه سواری ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون دوچرخه سواری با کشورهای عجیبی درگیر است. حسین زنجانیان قهرمان دوچرخه سواری کوهستان در صفحه شخصی خود از رسول هاشم کندی رئیس فدراسیون انتقاد کرد. زنجانیان که به دنبال معرفی نامه از سوی فدراسیون بود، قرار بود در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کند اما ظاهرا فدراسیون دوچرخه سواری با او همکاری نکرد.

زنجانیان در این باره نوشت: با توجه به بی‌کفایتی فدراسیون و بی‌برنامه بودن رشته‌کوه و نبود حتی اردوی تدارکاتی در دو سال اخیر تصمیم گرفتم با هزینه شخصی در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کنم. برای حفظ تناسب اندامم پس از دو ماه پیگیری برای تکمیل مراحل سفر به ایتالیا و انجام کلیه مراحل، تنها نیاز به معرفی نامه داشتم، اما رئیس فدراسیون آقای هاشم کندی با رزومه ای که مفتخر به دوپینگ بود، از صدور حکم خودداری کرد. معرفی نامه با کمال بی ادبی و بی احترامی نسبت به من و بیش از یک دهه تلاش من را زیر پا گذاشته است. آقای هاشم کندی، اول رفتار و برخورد با ورزشکاران را بیاموزید، سپس مدیریت را!”

در همین راستا فدراسیون دوچرخه سواری با صدور اطلاعیه ای به ادعای زنجانیان پاسخ داد و رفتار این رکابزن شاکی را افشا کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی برخی حاشیه ها و اخبار جنجالی مبنی بر عدم محکومیت حسین زنجانیان به مسابقات جهانی ایتالیا، فدراسیون دوچرخه سواری توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی در این خصوص ارائه کرده است.
با توجه به درخواست حسین زنجانیان، ملی پوش دانهیل برای حضور در جام جهانی ایتالیا به همراه همسرش، فدراسیون از وی خواست تا معرفی نامه ای از هیئت استان یا باشگاه مربوطه برای اقدامات لازم ارائه کند که این اتفاق رخ داد. . با توجه به آمادگی فنی و اخلاقی این ورزشکار، فدراسیون دوچرخه سواری نیز برای گرفتن هیئت برون مرزی برای وی اقدام کرد که این امر نیز امکان پذیر شد. کمیته تیم های ملی با در نظر گرفتن شرایط فعلی این ورزشکار که بیش از 2 سال در مسابقات بین المللی غایب بوده به این نتیجه رسید که حضور وی نتیجه مطلوبی نخواهد داشت، کمیته تیم های ملی فدراسیون پس از آن یک تحقیق در نهایت تصمیم گرفت زنجانیان را به این مسابقات اعزام نکند و این موضوع تلفنی به زنجانیان مخابره شد. متاسفانه در دو سه روز اخیر توهین و توهین هایی از سوی بستگان زنجانیان به رئیس فدراسیون دوچرخه سواری شنیده می شود که کمیسیون انضباطی فدراسیون برای اثبات ادعای این دوچرخه سوار تصمیم گیری خواهد کرد.

در خاتمه لازم به ذکر است که فدراسیون دوچرخه سواری بدون توجه به خلاقیت های مسموم برخی حاشیه سازان در شبکه های اجتماعی به رسالت خود ادامه داده و اجازه نمی دهد استعدادها و توانایی های فنی ورزشکاران توسط این خلاقیت ها به نمایش گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید