اعتبار تور ایران و آذربایجان، دوچرخه سواران مستعدی را از کشورهای خارجی جذب کرد


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898313

خوشحالم که تور ایران و آذربایجان بعد از سه سال وقفه دوباره برگزار می شود

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری گفت: اعتبار روزافزون تور ایران و آذربایجان باعث جذب دوچرخه سواران مستعد کشورهای خارجی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، پس از 3 سال وقفه، مسابقات تور ایران و آذربایجان مجددا به مدت 5 روز از 8 شهریور لغایت 12 مهرماه در منطقه زیبای آذربایجان در شمال غرب ایران برگزار می شود.

دیوید لاپارتین، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری درباره تور ایران و آذربایجان گفت: بسیار خوشحالم که پس از سه سال وقفه دوباره تور ایران و آذربایجان برگزار می شود. این رویداد ورزشی معتبر به مدت 5 روز از 8 شهریور لغایت 3 مهر، منطقه زیبای آذربایجان در شمال غرب ایران را به نمایش می گذارد.

وی ادامه داد: دوچرخه سواران بومی نیز در این رویداد معروف و ویژه، همانطور که جهان پس از همه گیری کووید 19 به روال عادی بازگشته است، تمام تلاش خود را می کنند تا بر سکوی قهرمانی بایستند. اعتبار تور ایران و آذربایجان، دوچرخه سواران مستعدی را از کشورهای خارجی جذب کرد. همه چیز برای یک جشنواره دوچرخه سواری واقعی آماده است.

لاپارتین گفت: “رویدادهای ورزشی با چنین سطح بالایی همیشه نیازمند کار سازمانی سخت در پشت صحنه در ماه های منتهی به مسابقات هستند.” از فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران و تمامی حامیان مالی و همکاران مالی که با کمک آنها توانستند تور دوچرخه سواری را در جاده های ایران راه اندازی کنند صمیمانه تشکر می کنم. من همچنین می خواهم از همه کارکنان و داوطلبانی که بدون آنها این تور امکان پذیر نیست تشکر کنم.

وی افزود: بهترین آرزوهای من برای موفقیت بیشتر برای دوچرخه سوارانی است که در مسابقه ای بسیار هیجان انگیز رکاب خواهند زد.

دیدگاهتان را بنویسید