تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان صفرزاده فاتح به مرحله چهارم رسید


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900875

تجلیل از پیشکسوتان دوچرخه سواری در حاشیه مسابقات

سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان در مرحله چهارم پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرحله چهارم و ماقبل آخر سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان در مسافتی حدود 200 کیلومتری سرعین تا تبریز برگزار شد.

در این دیدار سخت و نفس گیر بازیکنان تیم دانشگاه آزاد در یک حرکت تیمی تحسین برانگیز اجازه ماندن پیراهن امتیازی برتان محمد گنج خانلو را دادند.

در پایان این مرحله سعید صفرزاده از آرویچ شارک امیدنیا مقام اول را به خود اختصاص داد.

آناتولی بودیاک از مالزی و جانی مارچند از تارتلتو بلژیک به ترتیب دوم و سوم شدند.


بهترین بازیکنان دور چهارم تور ایران و آذربایجان:

اولین دونده برتر: سعید صفرزاده از تیم آرویچ شرق امیدنیا

دومین دونده برتر: آناتولی بودیک از تیم مالزی ترنگانو

سومین دونده برتر: مارچاند جیانی از تیم بلژیکی تارتلتو


? بهترین سوارکاران در پیراهن انفرادی مرحله چهارم:

پیراهن طلایی: جانی مارچند از تارتلتتو ایزورکس بلژیک

جرسی سبز (هونز): محمد گنج خانلو از دانشگاه آزاد

پیراهن کوه: سعید صفرزاده اهل آرویچ امیدنیای شرقی

پیراهن سفید (زیر 23 سال): علی لبیب دانشگاه آزاد

حبیب ستودی نژاد مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مدیر سی و پنجمین تور نیز ضمن ارزیابی میزبانی استان اردبیل گفت: شهرستان سرعین به لحاظ زیرساختی به میزبانی کردشگر معروف است و این ظرفیت برای استان بسیار بالاست. میزبانی رویدادهای بین المللی در سال های اخیر شهر سرعین با میزبانی تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان این موضوع را ثابت کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه های میزبانی مسابقات بین المللی اسکان ورزشکاران است، گفت: استان اردبیل با داشتن هتل ها و امکانات مناسب در شهرستان سرعین می تواند میزبان خوبی برای تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان باشد. .

در حاشیه سی و پنجمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان و پس از پایان مرحله سوم در استان اردبیل و شهرستان سرعین، طی مراسمی از پیشکسوتان این مسابقه تجلیل شد.

جمشید نظمی مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: برگزاری تورهای دوچرخه سواری بسیار سخت است. در این شرایط اقتصادی که چندان جالب نیست، انجام این تور بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: حبیب ستودی نژاد جانشین شماست و در این شرایط همه شما پیشکسوتان باید پشتوانه معنوی او باشید.

در ادامه این دیدار رسول هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران گفت: بسیار خوشحالم که اساتیدم را در این جلسه می بینم. این تور از سال 66 شروع شد و از آن روز مشکلات زیادی داشتیم و حاج اصغر خدایاری همیشه سعی در برگزاری تور دارد.

یک روز عصر ساعت 12 علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در شورای اسلامی با من تماس گرفت و با وزیر ورزش صحبت کرد و این موضوع همان روز حل شد.

هاشم کندی ادامه داد: برگزاری این تور دغدغه بزرگان و پیشکسوتان است و خاطرات همه ما که در آن حضور داشتیم زنده شد و از جناب آقای ستودی نژاد برای برگزاری این دیدار و تور بسیار تشکر می کنم و با شما عزیزان آشنا شدیم. زمان طولانی.”

یکی از پیشکسوتان حاضر در این تور گفت: سختی های برگزاری تور بسیار سخت است و باید خاطره خوبی را تعریف کنم. سال 65 ضد هوایی و جنگ بود و دخترم درست در روز اول تور به دنیا آمد و من خیلی خوشحالم.

حبیب چرندابی از پیشکسوتان عرصه روزنامه و مجلات در این مدت گفت: برگزاری این تور یک سال طول می کشد، اما به لطف شما در مدت 4 ماه از این رویداد قدیمی این تور را برگزار کردیم. در این تور اساتید بزرگ دوچرخه سواری در ورزش ایران معرفی شدند.

وی بیان کرد: معتقدم دوچرخه سواری یک ورزش استقامتی است و مردان این رشته مردان روزهای سخت هستند و باید از همه بزرگوارانی که از ما رفته اند یاد کنیم.

حبیب ستودی نژاد مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مدیر سی و پنجمین تور نیز ضمن تشکر از حاضرین در این رویداد گفت: در زمان بسیار بدی شما را اذیت کردیم اما خیلی دوست داشتیم در این مراسم زیبا از شما استقبال کنیم.

وی ادامه داد: مرحله سوم که کلیبر در اسرع وقت برگزار کرد بسیار سخت بود اما با دیدن شما عزیزان همه سختی ها از تنم خارج می شود و سردار نظمی که استاد بنده نیز بود در این جلسه حضور دارد. من معتقدم که این تور میراث بزرگان است و ما نیز باید این تور را به فرزندانمان بسپاریم و این تور با دست خالی از شما بزرگان به ما رسیده است و از شما پیشکسوتان بی نهایت سپاسگزاریم و باید از اعتماد شما پاسداری کنیم.

مدیر سی و پنجمین تور اعلام کرد: شرکت لوبیرینو برای اولین بار به عنوان حامی مالی از ما حمایت کرد و از این بابت بسیار خوشحالیم و باید این تعداد را ادامه دهیم.

ستودی نژاد گفت: در بین ما افراد بزرگی حضور دارند و باید بگویم حاصل تلاش این تور لحظه مهمی است که از 24 ورزشکار اعزامی استان به المپیک 9 نفر دوچرخه سوار بودند و باید مطمئن شویم که جوانانی که راه را ادامه می دهند می توانند بزرگان دیگری را نیز بپذیرند.» البته من 5 ماه است که در این پست هستم و بعد از عادی شدن ویروس مخوف کرونا، تور بین المللی ایران و آذربایجان اولین توری است که در این کشور برگزار می شود. قاره آسیا.

وی خاطرنشان کرد: شاید خیلی از بزرگان بازنشسته شده باشند اما امروز به ورزش استان ما کمک می کنند اما با وجود اینکه آقای رسول هاشم کندی رئیس فدراسیون مشغله زیادی داشتند از همان روز اول به ما کمک کردند. «در پایان باید بگویم از زحمات شبانه روزی شما و همکارانمان نهایت تشکر را دارم و تمام تلاش خود را می کنیم که شرمنده شما عزیزان و بزرگان نباشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان مانند درخت میوه ای است که سال ها پیش آن را کاشتید و از اینکه امروز دعوت ما را پذیرفتید بسیار سپاسگزارم.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان سی و پنجمین دوره، مدیران ارشد و ورزش و جوانان استان اردبیل و حامیان مالی این تور توسط حبیب ستودی نژاد مدیر سی و پنجمین دوره تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید