سی و پنجمین دور تور ایران و آذربایجان پس از دو سال وقفه برگزار می شود/ بدهی خود را به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری پرداخت کردیم.


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855383

این تور از 7 تا 11 اکتبر برگزار می شود

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: خوشبختانه با پیگیری ها و مساعدت های مکرر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توانسته ایم بدهی یورویی که به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری داریم را پرداخت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امسال پس از 2 سال وقفه، سی و پنجمین تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان قدیمی ترین تور دوچرخه سواری بلغارستان برگزار می شود.

رسول هاشمکندی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره سی و پنجمین تور آذربایجان گفت: متاسفانه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا و بدهی یورویی ما نتوانستیم این تور را در سال های 1399 و 1400 برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری ها و مساعدت های مکرر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان موفق به پرداخت بدهی خود به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری شدیم و سی و پنجمین دوره این تور در مهرماه امسال برگزار می شود. سال.”

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در خصوص زمان دقیق برگزاری این تور بین المللی گفت: طبق تقویم ثبت شده برای مسابقات ایران و آذربایجان در اتحادیه جهانی دوچرخه سواریFIA) 7 اکتبر 1401 تا 11 اکتبر در 5 مرحله برگزار می شود.

هاشمکندی اسدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هنوز مسیرهای مراحل تور و تعداد تیم های شرکت کننده در این تور بین المللی مشخص نشده است اما تمام تلاش عوامل اجرایی و برگزارکنندگان این تور است. برگزار کننده سی و پنجمین دوره این تور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید