امکان امضای قرارداد جدید قبل از پرداخت بدهی وجود ندارد/ باشگاه ها برای جذب بازیکن و مربی جدید باید بدهی خود را پرداخت کنند.


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855352

دبیرکل فدراسیون فوتبال بر لزوم تسویه حساب کامل باشگاه ها برای شروع به کار در نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهمیت تسویه حساب باشگاه ها با طلبکاران و پرداخت معوقات گفت: بحث پرداخت بدهی یکی از موضوعاتی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن تاکید کرده است. این یکی از ویژگی های اصلی است.» بر این اساس، فدراسیون فوتبال همواره از تصمیمات کمیسیون برای تعیین وضعیت تسریع در پرداخت به بازیکنان و مربیان حمایت کرده و همچنان بر این موضوع تاکید دارد.

دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: با توجه به پایان فصل و شروع فعالیت برخی باشگاه ها در عرصه نقل و انتقالات، فدراسیون فوتبال بر لزوم حضور تمامی باشگاه ها در تمامی رده ها اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تاکید می کند. ، قبل از اینکه توافق حاصل شود. «و قرارداد جدیدی برای پرداخت بدهی ها و تعهدات نهایی آنها منعقد کنید.

کامرانی فر در پایان گفت: فدراسیون فوتبال تنها بر اساس ضوابط در کمیته تعیین وضعیت به سازمان لیگ اعلام می کند که باشگاه ها مجاز به جذب بازیکن جدید هستند و باشگاه هایی که تعهدات نهایی خود را پرداخت نکنند، می توانند جذب کنند. بازیکنان و حتی مربیان جدید نیستند و نمی توانند در مسابقات فصل آینده از آنها استفاده کنند. جذب بازیکن و مربی خارجی نیز منوط به پرداخت تعهدات داخلی و خارجی خواهد بود که با هدف کاهش تعهدات باشگاه ها و تسریع در روند صدور مجوز حرفه ای انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید