با توجه به حضور مجدد تاج، امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه وجود ندارد/ درویش از زمانی که به پرسپولیس آمد بدهی های خود را پرداخت کرد.

ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804476

امیدوارم شکست ناپذیری تیم ملی تداوم داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این تیم 15 ماه است که شکست نخورده است و امیدوارم شکست ناپذیری تیم ملی فوتبال ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار با سفیر لهستان گفت: امروز در جلسه دیگری که با سفرا داشتیم دو بار لهستان وارد شد. Maciej Fyukowski یک سفیر بسیار فعال و ورزش دوست است. خیلی جالب است بدانید که او در ایران ورزش می کند و از خانواده اسب در ایران است. خانواده او نیز چوگان بازی می کنند. در گذشته می دانستیم که سفرا به رشته های مختلف ورزشی علاقه دارند و برخی از فدراسیون ها نیز خوش بین بودند و جام هایی به نام جام دیپلمات ها برگزار می کردند و این اتفاق بسیار خوبی است.

وی افزود: رویکرد جدید رئیس جمهور احیای ارتباطات بین المللی در حوزه های مختلف است. به عنوان مثال، آیا از فعالیت های جدید دولت در اوراسیا مطلع هستید؟ این اقدامات نوید روزهای خوب را می دهد. در راستای تحقق اهداف وزارت امور خارجه بر آن شدیم تا تعاملات ورزشی را با کشورهایی که زمینه همکاری بهتری دارند ادامه دهیم. بنا به درخواست چین با سفیر چین دیداری داشتیم. امروز به درخواست هر دو کشور رویدادهای ورزشی خوبی را با لهستان پیش بینی و تعیین کردیم.

سجادی در این خصوص گفت: لهستان در چند رشته ورزشی پیشتاز است و از جایگاه خوبی در اروپا برخوردار است. اگر بتوانیم از اردوها و مسابقات آنها استفاده کنیم به نفع دو طرف است. البته سفیر لهستان پیشنهادهای دیگری هم داشت. او حتی پیشنهاد همکاری در سرمایه گذاری های ورزشی را داد و علاقه خاصی به صنعت سوارکاری داشت و واقعیت این است که لهستان در این زمینه پیشتاز است. با لهستان هم در این زمینه نتایج خوبی داشتیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره نحوه همکاری تصریح کرد: هدف ما فقط واردات نیست، اصلاح نژادی هم هست. پرورش اسب، نگهداری، آموزش و آماده سازی در زمینه های مختلف از دیگر امکانات لهستان در این زمینه است. ما فکر می کردیم عدالت در ورزش سوارکاری بسیار بیشتر از فوتبال است. گردش مالی در این زمین بسیار بیشتر از فوتبال است.

وی اذعان داشت: باید برخی از کاستی ها و ناکامی های خود را در این زمینه جبران کنیم. ما باید استقرار را جدی بگیریم. تا چند سال پیش رد آسیایی وجود نداشت اما اخیراً جزو برنامه ریزی ها بود و سوارکاران امید بیشتری به آینده دارند. امیدوارم پیگیری های ما نشان دهد که این جلسات به نتایج خوبی منجر شود.

سجادی با تاکید بر حضور در رختکن تیم ملی خاطرنشان کرد: در رختکن به بازیکنان گفتم این تازه آغاز راه تیم ملی است و امیدوارم در این راه این عظمت و عزت وجود داشته باشد. این تیم 15 ماه است که شکست نخورده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. در ادامه بازی ها باید با اراده گذشته بازی کنیم. متأسفانه به دلیل فوران مجدد تاج، تماشاگر در ورزشگاه نداریم. از همه علاقه مندان عذرخواهی می کنم. قول می دهم در کنار تیم ملی باشم و آنها را تنها نگذاریم و با پیام های مثبت خود از آنها حمایت کنیم.

وی با اشاره به دغدغه های هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه بزرگ، پرطرفدار و پرطرفدار پرسپولیس مانند همه باشگاه ها فراز و نشیب هایی داشته است. وقتی شروع کردم با استعفای زودهنگام از باشگاه مواجه بودم. دو هفته صبر کردم و جلسه ای با هیئت مدیره باشگاه داشتم که درخواست توافق شد. هیئت مدیره نیز پیشنهاد داد که رئیس هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل انتخاب شود که در نهایت با آن موافقت شد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: دوره نظارت به پایان رسیده و شرایط سید مجید صدری مدیر عامل شرکت داده نشده است، بنابراین مجددا با استعفای وی مواجه هستیم. البته ما هنوز با آن موافق نیستیم. 3 نفر را برای مدیرعاملی معرفی کردیم و هیئت مدیره تقویت شد. تکمیل هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد. رضا درویشی که سابقه باشگاه داری را در کارنامه دارد، به عنوان مدیرعامل انتخاب شده و از زمانی که آمده در حال پرداخت بدهی ها بوده است. پرونده های بین المللی باید زودتر جمع آوری شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید