با ورود تماشاگران به مسابقات فوتبال موافقت کردیم/ قول می دهیم دربی پایتخت با حضور تماشاگران برگزار شود.


زمان: 09:57
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812381

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: برنامه ما این است که روز 26 اسفند شاهد حضور هواداران تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرده است تا مجوز تماشاگران را از ستاد ملی مقابل تاج بگیرد. ما مکاتبات زیادی داشتیم و جلسات زیادی داشتیم. حتی در بازی با عراق موفق شدیم تماشاگران را سرگرم کنیم اما به دلیل تشدید ویروس اومیکرون دوباره نامه آمد و مجوز بازی بعدی مقابل امارات لغو شد.

وی افزود: در مجموع حضور تماشاگران در مسابقات لیگ و تیم های ملی خارج از صلاحیت فدراسیون فوتبال است و به خصوص برای مسابقات بزرگ نهادهای مختلف برای حضور تماشاگران در ورزشگاه های ایران تصمیم می گیرند. در بازی با عراق انتظار داشتیم که تماشاگران همکاری کنند و به تعداد صندلی ها بنشینند اما همه دور هم جمع شدند و مشکلاتی به وجود آمد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره شایعه فشارهای داخلی و خارجی برای حضور بانوان در ورزشگاه ها توضیح داد: اصلا اینطور نیست و هیچ نگرانی در این زمینه نداریم. همانطور که گفتم تمام تلاش خود را کردیم و 3 روز پیش بالاخره توانستیم یک قدم به جلو برداریم و 30 درصد مجوز حضور را بگیریم.

با توجه به اینکه چند روز پیش ستاد ملی مبارزه با تاج مجوز حضور تماشاگران در یکی از رشته های ورزشی را صادر کرد، بلافاصله تشکیل جلسه دادیم و گفتیم چرا این مجوز برای فوتبال صادر نمی شود؟ که تماشاگران در مسابقات فوتبال شرکت خواهند کرد و امیدواریم به زودی شاهد حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال باشیم.

کامرانی فر درباره زمان حضور تماشاگران تاکید کرد: بدیهی است در صورت صدور مجوز فردا فدراسیون تا 2 هفته آینده نمی تواند مسابقاتی را با تماشاگران برگزار کند. با توجه به اینکه طبق تقویم لیگ برتر 2 هفته آینده پرسپولیس میهمان خواهد بود و استقلال دو میزبان متوالی خواهد بود.

وی در خصوص حضور تماشاگران در دربی پایتخت اذعان داشت: با توجه به اینکه دربی بازی جذابی است و حضور تماشاگران می تواند این جذابیت را چند برابر کند، برنامه ما این است که روز 26 اسفند شاهد حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه باشیم. ستاد مبارزه تاج بر همین اساس بود: قول می دهیم دربی با تماشاگر داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت و گو با پادکست 360 فوتبال گفت: امیدوارم این بار بعد از بازی مجوز تماشاگران لغو نشود و در بازی های ملی فروردین ماه شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه های ایران باشیم. و لیگ برتر.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید