مسابقات ورزشی باید با حضور محدود تماشاگران و رعایت نکات بهداشتی برگزار شود

ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800639

رئیس جمهور گفت: مسابقات و نمایشگاه های ورزشی باید با رعایت دقیق و دقیق رویه های بهداشتی و حضور محدود ذینفعان همراه باشد و در این راستا وزارتخانه های متولی موظفند با همکاری وزارت بهداشت و درمان اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. آموزش پزشکی».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت با اشاره به موضوع درخواست مسابقات و نمایشگاه های ورزشی، تاکید کرد: مسابقات و نمایشگاه های ورزشی باید با رعایت دقیق و دقیق رویه های بهداشتی و حضور محدود همراه باشد. در این راستا وزارتخانه های متولی موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

رئیس جمهور رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی را ضروری دانست و گفت: حفظ سلامت مردم در وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و هواپیما اهمیتی دوچندان دارد و برنامه ریزی دستگاه های متولی در این زمینه باید چنین باشد. که مردم آسیب نبینند.»

آیت الله رئیسی با قدردانی از حمایت های مردمی و تلاش های همه دست اندرکاران به ویژه در حوزه سلامت، گفت: حفظ و بهبود شرایط موجود مستلزم رعایت تمامی مراحل بهداشتی همراه با نظارت دقیق دستگاه های ذیربط است.

دکتر رئیسی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی به موقع به مردم تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی در مورد مسائل ولیعهد فقط از طریق سخنگوی ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت انجام شود و هیچ فردی نباید عضوی از ستاد ملی باشد. متخصص: «در رسانه ملی با افشای نظرات شخصی باعث نگرانی جامعه می شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید