رئیسی: مسابقات ورزشی با حضور محدود تماشاگران و رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

رئیسی: مسابقات ورزشی با حضور محدود تماشاگران و رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

روز جدید رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا، حفظ و بهبود شرایط موجود، رعایت دقیق اقدامات بهداشتی و تداوم نظارت ضروری است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با تاج و تخت با اشاره به موضوع درخواست مسابقات و نمایشگاه های ورزشی تاکید کرد: مسابقات و نمایشگاه های ورزشی باید با رعایت دقیق و دقیق رویه های بهداشتی و حضور محدود ذینفعان همراه باشد. در این راستا وزارتخانه های متولی موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورند.

رئیس جمهور رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی را ضروری دانست و گفت: حفظ سلامت مردم در وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و هواپیما اهمیتی دوچندان دارد و برنامه ریزی دستگاه های متولی در این زمینه باید چنین باشد. که مردم آسیب نبینند.»

رئیسی با قدردانی از حمایت های مردمی و تلاش همه دست اندرکاران به ویژه در حوزه سلامت، گفت: حفظ و بهبود شرایط موجود در حد توان نیازمند رعایت تمامی مراحل بهداشتی و نظارت دقیق دستگاه های ذیربط است. “

وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی به موقع به مردم تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی در خصوص مسائل ولیعهد فقط باید از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با ولیعهد انجام شود و هیچ فردی نباید عضو ستاد ملی باشد. یا یک کارشناس رسانه ملی با ارائه نظرات شخصی باعث نگرانی جامعه شود.

دیدگاهتان را بنویسید