مراسم لیالی قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در لرستان برگزار می شود


ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822421

زیویار گفت: مراسم لیالی قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، فرهاد زیویار امشب در جلسه ستاد تاج و تخت که در سالن جلسات هیئت مدیره استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس جدیدترین رنگ بندی هرم آباد در رنگ قرمز، بروجرد، پلدختر، سلسله و دلفان در رنگ نارنجی و سایر شهرستان ها در موقعیت تاج زرد

وی افزود: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی که در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه انجام شده است باعث کاهش موارد ابتلا، بستری و فوت نسبت به گذشته شده است.

زیویار با اشاره به پوشش مطلوب واکسیناسیون در استان گفت: تاکنون حدود 90 درصد در نوبت اول، 80 درصد در نوبت دوم و حدود 35 درصد در نوبت سوم واکسینه شده اند و نسبت بالایی از افزایش امنیت اجتماعی است. به دلیل واکسیناسیون

استاندار لرستان با بیان اینکه اجرای دستورالعمل های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به گونه ای خواهد بود که کمترین اختلال و مشکل را در زندگی مردم داشته باشد، ادامه داد: عمده مرگ و میرهای گزارش شده در استان مربوط به افرادی است که زمینه ای دارند. بیماری ها سطح ایمنی پایین تری دارند، بنابراین این افراد باید به دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون توجه بیشتری داشته باشند.

زیویار با اشاره به برگزاری مراسم شب های قدر گفت: در شهرهای دارای وضعیت قرمز مراسم با 30 درصد ظرفیت، در شهرهای نارنجی با 50 درصد و در شهرهای دارای وضعیت زرد با 70 درصد ظرفیت و مسافت برگزار می شود. ضوابط بهداشتی رعایت می شود. و در شهرهای دارای وضعیت آب و اماکن باز، برگزاری مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی از راه دور منعی ندارد.

استاندار لرستان در خصوص وضعیت مدارس نیز گفت: فعالیت مدارس و سایر مراکز آموزشی همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند و در صورت توجه دانش آموزان با تابلو، مدیران مدارس پاسخگوی رفع مشکل خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید