کوچکترین نکات برای استفاده از سالن های ورزشی و سالن های بدنسازی باید بررسی شود


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894230

با دستور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان 242 پروژه ورزشی در 31 استان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پایان هفته دولت 242 پروژه ورزشی در 31 استان کشور امروز به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاونان وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. ، به دستور حمید سجادی.

حمید سجادی در مراسم افتتاحیه 242 پروژه ورزشی خطاب به همه مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور گفت: خسته نباشید. ما یک کشور خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باید به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشیم. از دیدن این اکتشافات در استان های سراسر کشور خوشحالیم و از دوستان خود در شرکت توسعه و دفتر فنی مهندسی تشکر می کنیم. همه مردم عزیز شبانه روز برای افتتاح این پروژه ها تلاش کردند.

سجادی با اشاره به اینکه جزییات پروژه ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: حتی کوچکترین جزئیات عملکرد ورزشگاه ها و سالن های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد. حداقل باید فراهم شود تا مردم در استفاده از آن دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: تا دو سال گذشته سرانه ورزشی 75 سانتی متر بود و قطعا با افتتاح این پروژه ها افزایش می یابد. مایه خوشحالی است که شاهد افتتاح سه خانه جوانان در کشور هستیم که امیدواریم بهترین استفاده را بکنیم.



شکفر: 242 پروژه ورزشی با نگاه عدالت محور در سراسر کشور افتتاح می شود

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه پروژه ها با نگاه عدالت محور دولت سیزدهم در اختیار مردم ایران قرار می گیرد. با توجه به تاکید رهبری ارشد این وزارت بر توزیع عادلانه بودجه، این پروژه ها افتتاح می شود.
بنیامین شکوفر در نشست افتتاحیه طرح های استانی که امروز در قالب وبینار برگزار شد، اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال امروز مفتخریم که در راستای افتتاح 242 در خدمت استان های کشور باشیم. پروژه های ورزشی در 29 استان

وی افزود: مجموعه این پروژه ها با نگاه عدالت محور دولت سیزدهم در اختیار مردم ایران قرار می گیرد. با توجه به تاکید رهبری ارشد این وزارت بر توزیع عادلانه بودجه، این پروژه ها افتتاح می شود.

معاون مشاور حقوقی در امور مجلس و استان ها خاطرنشان کرد: استان هرمزگان با 43 پروژه بیشترین بازگشایی را در بین استان ها دارد و بقیه استان ها نیز با توجه به ظرفیت در حال افتتاح پروژه های خود هستند.

وی بیان کرد: اعتقاد همه مسئولان ورزش و جوانان این است که خود را وقف کشور کرده و برای توسعه زیرساخت ها تلاش لازم را انجام دهند.



عاصم یوسفی: نرده های افتتاح پروژه های ورزشی از سال گذشته آغاز شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: پروژه هایی که امروز افتتاح می شود حدود 15 سال است که مسکوت مانده اما در یک سال گذشته به دلیل ریل گذاری وزارتخانه آماده بهره برداری شده است.

علیرضا عاصم یوسفی در مراسم افتتاحیه 242 پروژه ورزشی که امروز در قالب وبینار در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با دستور بالاترین مقام وزارت ورزش و جوانان این وزارتخانه در سال گذشته پس از افتتاح 15 پروژه، شروع به ریل گذاری برای افتتاح 30 پروژه دیگر کرد.

وی افزود: پنج پروژه بزرگ از 30 پروژه امروز آماده افتتاح است و با همت همه دوستان به بهره برداری می رسد. سایت هایی که امروز افتتاح می شوند حدود 15 سال است که مسکوت مانده اند که در سال گذشته به دلیل ریل گذاری توسط وزارتخانه آماده بهره برداری بودند.

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری همکاران در شرکت توسعه و مدیران کل استانی 460 میلیارد تومان برای افتتاح این پروژه ها هزینه شد که امیدواریم شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم. افتتاح مجدد پروژه ها با حمایت سجادی.

دیدگاهتان را بنویسید