موافقت ستاد کرونا با 30 درصد تماشاگران بازی آلومینیوم اراک با خلیج ماهشهر/ راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری برگزار می شود.


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822332

مخلص الائمه گفت: ستاد مبارزه با فساد کرونا در استان مرکزی با برگزاری مسابقه 30 درصدی تماشاگران بین آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر موافقت کرده و تمام تمهیدات در این زمینه اندیشیده شده است. شرط وجود دو دوز واکسن است و ما انتظار داریم که تمام پروتکل های بهداشتی با حساسیت دنبال شود تا از آزمایش موفقیت آمیز اطمینان حاصل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی در ستاد مرکزی ولیعهد استان مرکزی با بیان اینکه فرد حامی است و همه باید کمک کنند، گفت: این روند ادامه خواهد داشت.

اهل الائمه گفت: با وجود روند رو به رشد در چند شهر استان، با توجه به تاثیر واکسیناسیون در چند روز آینده شرایط بهتری خواهیم داشت و تاثیر واکسیناسیون در موج هفتم بسیار محسوس است و نیازمند مردم هستیم. برای تزریق سه دوز واکسن «بیشتر داشته باشید.

وی ادامه داد: در استان مرکزی میزان واکسیناسیون با دوز اول 96 درصد، دوز دوم 89 درصد و دوز سوم 50 درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار مرکزی افزود: بعد از عید نوروز شاهد کاهش حساسیت انسان به واکسن هستیم و این حساسیت نسبت به واکسن باید دوباره در جامعه احساس شود و مردم و کارکنان از عادی سازی خودداری کنند زیرا وضعیت آینده این ویروس مشخص نیست و هرگونه سهل انگاری وجود دارد. “این ما را در موقعیت های خطرناکی قرار می دهد.

اهل الامام گفت: با توجه به نزدیک بودن شب قدر و افطار، رعایت اصول بهداشتی با دقت و حساسیت لازم است و رعایت فواصل و روش های بهداشتی برای بسته بندی و توزیع اقلام افطاری از ضروریات مهم است.

وی گفت: ستاد بیماری های عروق کرونر قلب استان مرکزی با برگزاری دیدار آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر با حضور 30 ​​درصدی موافقت کرده و تمامی رزروها در این زمینه انجام شده است. تماشاگر خواهد بود و شرط در دسترس بودن دو دوز واکسن است و انتظار داریم تمام پروتکل های بهداشتی با حساسیت رعایت شود تا تجربه موفق ادامه یابد.

استاندار مرکزی یادآور شد: در لیالی قدر با محوریت وکالت و مشارکت دستگاه های مسئول، برگزاری مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی مانعی ندارد و با توجه به رنگ شهرها، قوانینی برای بازگشایی هر چه بیشتر اعلام شده است. آب و هوا تا حد امکان. شهرهای قرمز با ظرفیت 30 درصد و مدت زمان 90 دقیقه، شهرهای نارنجی با ظرفیت 50 درصد و ظرفیت 90 دقیقه، شهرهای زرد با ظرفیت 70 درصد و 90 دقیقه و شهرهای آبی با ظرفیت 100 درصد و هیچ محدودیت زمانی نباید دوباره در داخل خانه نگهداری شود.

وی ادامه داد: امسال راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری و با حضور باشکوه مردم برگزار می شود و نماز عید سعید فطر به صورت شخصی برگزار می شود.

مخلص الائمه گفت: دانشگاه علوم پزشکی نیاز به اطلاع رسانی منظم و جامع از محل های واکسیناسیون دارد و دو مرکز سیار واکسیناسیون در اراک و یک مرکز سیار در ساوه راه اندازی شده است.

استاندار مرکزی گفت: متاسفانه از عملکرد شهرداری اراک در زمینه کارت هوشمند راضی نیستیم و تاکنون عملکرد خوبی ندارد چرا که این مشکل باعث نارضایتی مردم شده و شهرداری اراک نیاز به توجه بیشتر به این موضوع دارد. و روند آن را تسریع کنید.


رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس یک ضرورت مهم است

بنام نظری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ستاد تاج و تخت استان مرکزی گفت: خوشبختانه با موفقیت تیم آلومینیوم اراک شاهد صعود این تیم به جام حذفی هستیم. که موفقیت بزرگی برای اراک و استان است.«تیم روز دوشنبه آماده پذیرایی از تماشاگران در خلیج ماهشهر استان مرکزی است.

نظری گفت: تمهیدات توافق شده برای حضور 30 ​​درصدی تماشاگران در بازی آلومینیوم و خلیج فارس در ماهشهر و شرط حضور تماشاگران تزریق 2 دوز واکسن است و امروز در سازمان لیگ یک جلسه ویژه

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده به افرادی که 2 دوز واکسن دریافت کرده اند بلیت فروخته می شود و قطعا برگزاری این بازی با حضور تماشاگران تاثیر مثبتی در ایجاد امید و نشاط در جامعه و پیروزی توسط خواهد داشت. تیم آلومینیوم مردم را خوشحال خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: اصحاب رسانه و اصحاب نفوذ در تشویق مردم به واکسن زدن و تزریق سه نوبت واکسن و همچنین با ارائه محتوای علمی و آموزشی فاخر و اثرگذار بیشتر فعال باشند. برای تشویق مردم به واکسینه شدن و تکمیل زنجیره ارتقاء. دوستت دارم

نظری گفت: عادی شدن پروتکل های بهداشتی بعد از نوروز باعث کوچکترین تمایل به تزریق واکسن شده است که باید از آن جلوگیری کرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در استان ادامه داد: روند آموزش مستقیم در استان مرکزی مطلوب است و والدین فرزندان خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی به ما سپرده اند و نباید از این اعتماد مردم غافل شد. «نیاز در مدارس

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دولت سیزدهم با روحیه جهادی برای واکسیناسیون بیماری عروق کرونر وارد میدان شد و کار انقلابی را کنار گذاشت و واکسیناسیون باید ادامه یابد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید