حمایت دینی و سیاسی از قدس و فلسطین وظیفه ماست / راهپیمایی روز جهانی قدس در استان برگزار می شود


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834547

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

حسین انجم شعاع با تاکید بر اینکه حمایت از قدس و فلسطین از منظر دینی و سیاسی وظیفه ماست، گفت: مراسم روز جهانی قدس در کرمان از چهارراه توحید آغاز و تا مسجد امام علی(ع) ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین انجو شعاع صبح امروز در نشست خبری روز جهانی قدس اظهار داشت: یکی از معضلات امروز جهان که به درد بشریت، غم آزادیخواهان به ویژه مسلمانان واقعی تبدیل شده است، تاریخ غم انگیز است. فلسطین.”

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه فلسطین بخشی از اسلام و قلب جهان اسلام است، ادامه داد: هدف استکبار نفوذ در مسلمانان از طریق قیام برای تضعیف اسلام و تحقیر مسلمانان کشور، استکبار جهانی است. از بین بردن شورش ها و توطئه ها بین جهان اسلام و از بین بردن وحدت اسلامی.

وی با بیان اینکه سرزمین قدس، فلسطین و مسجدالاقصی به دلیل مبدأ انبیا و معراج پیامبر اسلام(ص) برای مسلمانان مکان مقدسی است، گفت: توطئه ای در جهان اسلام .

این مقام مسئول گفت: ایران اسلامی حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی علمای بزرگ ما مدافع فلسطین بودند و اینکه امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند به این دلیل بود که همه مسلمانان برای حمایت از فلسطین آمده بودند. ” .

انجم شعاع با تاکید بر اینکه حمایت از بیت المقدس و فلسطین وظیفه دینی و سیاسی ماست، گفت: با اقدامات رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطینی ها در اردوگاه های لبنان، سوریه و اردن آواره شده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: وقتی اسرائیلی ها فکر می کنند خوب است به کشورهای دیگر حمله می کنند زیرا هدف آنها تجزیه کشورهای اسلامی است. وی گفت: رژیم صهیونیستی به جایی رسیده است که مستأصل هستند. .

وی با اشاره به فعالیت های جبهه مقاومت در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصل جبهه مقاومت عمل می کند و سردار شهید سلیمانی فرمانده این جبهه بود و اکنون جبهه مقاومت منطقه را در مقابل اسرائیل متحد کرده است. “

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم از این ملت مظلوم حمایت کنیم، گفت: حضرت علی (ع) و سخنران مراسم منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه خواهد بود.

انجم شعاع با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی قدس محور وحدت امت اسلامی و نقض خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: دانشگاه و اجرای سرودهای خیابانی توسط اتحادیه اسلامی انجمن ها



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید