رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را نشان داد/ شرکت در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی مردم فلسطین شد


ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835082

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی گفت: با توجه به موضوعات مختلف از جمله هتک حرمت به قدس شریف و همچنین لزوم همراهی و همدلی با جبهه مقاومت، اهمیت حضور در ستاد روز قدس و برگزاری جشن بسیار مهم است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در گفتگو با مرده وی با اشاره به اهمیت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: اهمیت روز قدس و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در سال های قبل از انقلاب نیز مطرح شد و پس از پیروزی انقلاب، امام راحل آخرین منصوب کردند. جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس که همه ساله مورد استقبال کشورهای مختلف جهان قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: امسال با توجه به مسائل مختلف از جمله هتک حرمت به قدس و لزوم همراهی و همدلی با برادران و خواهران جبهه مقاومت بویژه فلسطین، اهمیت شرکت در کمپین روز قدس، جشن این روز افزایش خواهد یافت.»

امام جمعه سمنان با اشاره به تفکر مقاومتی گسترده گفت: با توجه به تحرکاتی که در سال جاری صورت گرفته شرایط به گونه ای شده است که حتی اکثریت مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی از جمله صهیونیست ها و همچنین … و سازمان‌هایی که با رژیم غاصب صهیونیستی سازش می‌کنند، «در آن سازش برای خود دولتی تعیین کرده بودند، متوجه شدند که تنها راه نجات فلسطین مقاومت است.

وی گفت: برخی از افرادی که در سال های گذشته نهضت آزادی نداشتند، اکنون به این نتیجه رسیده اند که تنها راه نجات فلسطین مقاومت است.

وی بر لزوم توجه به تحرکات رژیم صهیونیستی تاکید کرد، علاوه بر فلسطین، باید به موضوع اربیل و استقرار رژیم صهیونیستی در نزدیکی جمهوری اسلامی نیز توجه کنیم.

متیو گفت: از آنجایی که رژیم صهیونیستی افول خود را در سرزمین های اشغالی می بیند، به نظر می رسد در حال دست زدن به فعالیت ها و تحرکاتی در سایر نقاط جهان برای این کار است. از سقوط اجتناب ناپذیر و اجتناب ناپذیر آنها اجتناب کنید.

سخنگوی ولی فقیه در استان سمنان ضمن دعوت از همتایان استانی خود در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس در واقع به جبهه اسلامی مقاومت کمک می کند.

متیو با تاکید بر اینکه با شرکت در راهپیمایی راه دور می توان به محور مقاومت و کمک به جبهه مقاومت فراتر از مرزهای جغرافیایی کمک کرد، افزود: البته حضور مردم شریف استان و حرکت های آزادی خواهانه و حمایتی موجب شد. در سراسر جهان و مایه دلگرمی مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید