حمله به بیمارستان المعمدانی غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد

تبلیغات اسلامی اردبیل:

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه اعلام کرد: حمله به بیمارستان المعمدانی غزه چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیان شیطانی اش را نشان داد.


به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، در بیانیه روز چهارشنبه اداره کل تبلیغات اسلامی آمده است: رژیم کودک کش صهیونیست در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

در این بیانیه کارکنان، روحانیون، مداحان و شعرای آئینی، گروه های فعال فرهنگی، قرآنی و تبلیغی، هیات های مذهبی، تشکل های دینی، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی تبلیغی و موسسات و خانه های قرآنی ضمن محکومیت این حمله وحشیانه تصریح کرده اند: این جنایت چهره واقعی رژیم صهیونیست و حامی شیطانش را نشان داد و ما همگان انزجار خود از این اقدامات شنیع اسرائیل و آمریکا و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما همگان امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۲ ظهر همراه با اقشار مختلف مردم دارالارشاد اردبیل در تجمعی اعتراض آمیز در مصلی امام خمینی(ره) اردبیل با فریادهای “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” خشم خود را نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونستی علیه مردم مظلوم، زنان و کودکان غزه اعلام کرده و از مجامع بین المللی خواستار اقدام سریع در پایان دادن به این جنایات هستیم.

 

صهیونیست‌ها در سایه حمایت و سکوت سران کشورهای غربی جنایت می‌کنند

اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل هم امروز در بیانیه ای جنایات صهیونیستها در محاصره و کشتار بی رحمانه غیرنظامیان فلسطین ی محکوم کردند در این بیانیه آمده است: آنچه این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و مردان آزاده و مقاوم غزه می‌گذرد، پرده‌ دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی‌دارد. رژیمی که طی ۷۵ سال موجودیت خود جز جنگ، ویرانی، ناامنی، اشغال و تهدید صلح‌ جهانی، نتیجه و ثمره دیگری نداشته است.

در این بیانیه همچنین آمده است حال که دیوارها و گنبدهای به‌اصطلاح آهنین آن با ابتکار فرزندان فلسطینی ویران شده و تصویر شکست‌ناپذیر این رژیم غاصب ترک برداشته، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تصویر امروز تابلوی دقیقی از رنج و مصیبتی است که مردم فلسطین طی ۷۵ سال تحمل کرده‌اند: سانسور وقایع، نقل یکطرفه رویدادها، خفقان سیاسی و رسانه‌ای، حمایت تمام‌قد قدرت‌های غربی از وحشی‌گری اشغالگران، بی‌عملی نهادهای بین‌المللی و عدم اتحاد عملی کشورهای اسلامی.

اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل با تاکید بر اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی، نقض فاحش تمامی قوانین و معیارهای بین المللی بوده و نشان دهنده خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی دارد، تاکید کردند: این جنایت جنگی بدون شک در سایه حمایت‌ها و سکوت سران کشورهای غربی صورت می گیرد و امپریالیسم رسانه ای غرب سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت ها دارد.

اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان اردبیل همواره خود را هم درد مردم مظلوم فلسطین می داند و ضمن محکوم کردن جنایات هولناک رژیم صهوینستی اعلام می نماید ، وفادار به آرمان های والای قدس شریف بوده ، تا محو غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار ایستاده است .



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید