اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها در حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه/محکومیت این اقدام تروریستی و وحشیانه رژیم صهیونیستی

فرمانده سپاه قدس گیلان، با صدور پیامی حمله وحشیانه رژیم سفاک صهیونسیتی و کشتار هزاران نفر از کودکان و زنان بی‌گناه مظلوم غزه را محکوم کرد.


به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در بخش از متن پیام سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان آمده است:بار دیگر دست پلید رژیم جنایتکار و کودک‌کش صیهونیستی این غده سرطانی، با حمله به بیمارستان «المعمدانی » هزاران نفر از کودکان و زنان بی‌پناه و بی گناه فلسطینی را به خاک و خون کشید. 
در ادامه پیام فرمانده سپاه قدس گیلان آمده است: این نسل‌کشی رژیم غاصب اسرائیل و شهادت هزاران نفر از مردم مظلومی که از شر این رژیم جنایتکار به آنجا پناه برده بودند نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است. 
بی شک اقدام جنایتکارانه و قتل عام کودکان و زنان بی دفاع و مجروحی که برای مداوا به بیمارستان پناه آورده بودند، قلب هر انسان آزاده‌خواهی را در جهان و با هر عقاید و دینی به درد می‌آورد.
سردار حمید دامغانی در پیام خود ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و وحشیانه رژیم صهیونیستی، شهادت جانسوز هزاران نفر از مردم مظلوم غزه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و تمامی ملت‌های مسلمان جهان  تسلیت گفت و برای شهدای معزز علو درجات مسالت کرد.

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید