حمله وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه نقض آشکار است


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908365

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حملات هوایی صبح امروز (جمعه) رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بر ادامه مقاومت تا آزادی و استقلال فلسطین تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: حمله وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه یک تجاوز آشکار و نشان دهنده گسترش جنگ علنی علیه ملت ما در سراسر کشور است. سرزمین فلسطین.

قاسم تاکید کرد: این تروریسم صهیونیستی مانع از تقویت انقلاب مردمی ما در سراسر فلسطین نخواهد شد.

سخنگوی حماس در ادامه بر ادامه مبارزه و مقاومت مردم فلسطین با وجود تجاوزات رژیم صهیونیستی تا رسیدن به هدف آزادی و استقلال تاکید کرد.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که صبح امروز رسانه های فلسطینی از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به یکی از مواضع مقاومت فلسطین در اردوگاه المغازی در نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، در پی این تخریب ها چندین انفجار در نوار غزه شنیده شد.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که حملات صبحگاهی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه باعث قطع برق در اردوگاه المغازی شد.

ارتش اسرائیل مدعی شد که این حملات در پاسخ به شلیک سه موشک از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین در نوار غزه انجام شده است.

در همین حال، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از مقابله یگان ضد هوایی این جنبش با حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کوتاه شاخه نظامی حماس آمده است: گردان‌های قسام به دفاع از مردم و سرزمین خود ادامه می‌دهند و با تجاوزات وحشیانه در هر نقطه از فلسطین مواجه خواهند شد و «کسانی که مرتکب ظلم شده‌اند به زودی خواهند فهمید که چه مجازاتی خواهند داشت.» جهنم شما خواهید آمد. با انتقام برگشت.”

دیدگاهتان را بنویسید