بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه؛ راه سقوط غاصب صهیونیست کوتاه شد


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888436

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله وحشیانه به غزه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله وحشیانه به غزه، محاسبات اشتباه صهیونیست ها را عامل شعله ور شدن آن دانست. مقاومت اسلامی فلسطین و کوتاه کردن راه را فروپاشی رژیم اشغالگر و غاصب می داند..

در بخشی از این بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکانه صهیونیستی در نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و کشتار فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت متحدان آغاز شد. دولت ها و دیگر دولت های ضد بشری بار دیگر اصل جنایت را آشکار کردند و تجاوزات صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها را نفی کردند..

این بیانیه حملات اخیر رژیم صهیونیستی را محاسباتی اشتباه و اقدامی برای محک زدن قدرت، زمان و کیفیت پاسخ مقاومت در صورت وقوع جنگی همه جانبه علیه ملت مظلوم فلسطین دانست و تصریح کرد: بی شک این جنایت بزرگ که در ماه محرم که منجر به شهادت و مجروح شدن دهها مسلمان مظلوم و بی دفاع فلسطینی به دست یزیدیان شد، موجب تأسف این رژیم و حامیان آن خواهد شد..

این بیانیه ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین را ناشی از تبعیت برخی دولت های عربی از دستورات نظام سلطه و استکبار در عادی سازی روابط با رژیم غاصب و اشغالگر قدس دانسته و می گوید: خط سازش و عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم دروغین و جلاد صهیونیست، نه تنها امنیت صهیونیست ها را تامین می کند، بلکه ظرفیت مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی را در بین ملت های مسلمان افزایش می دهد و سقوط می کند. مثل گدازه های آتشین بر سر اشغالگران سرزمین فلسطین..

در این بیانیه بر حمایت همه جانبه ملت اسلام به ویژه ملت بزرگ ایران از راهبرد آزادسازی قدس شریف و ملت فلسطین و تشکیل کشور فلسطین با مشارکت فلسطینی ها و ملت فلسطین تاکید شده است. نیاز به حمایت و همراهی مجامع بین المللی برای احقاق حقوق ملت فلسطین تصریح کرد: انتظار می رود سازمان ها، مجامع و نهادهای بین المللی حقوق بشر با خروج از سکوت و انفعال در برابر جنایات صهیونیست ها، در راستای تحقق بخشیدن به حقوق ملت فلسطین اقدام کنند. حفظ حقوق ملت فلسطین و مجازات اشغالگران و مقابله با انفعال در این صحنه، از شرکت در این جنایات مسلم خودداری می کنم. که ننگ جامعه بشری تلقی می شود، آنها را پاک کنید.

این بیانیه با محکومیت شدید جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به نوار غزه و کشتار فرماندهان و مجاهدان دلیر و نجیب فلسطین و جنبش جهاد اسلامی شهیدان خالد منصور و تیسیرال جباری بر حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انتفاضه تاکید کرد. و مقاومت مقدس ملت فلسطین به ارمغان آورد: بی تردید ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان و مبارزان فلسطین عزم و اراده خود را برای مقاومت و ایستادگی در برابر اشغالگران به مدد ندای قرآن و با بیش از پیش تقویت کردند. اقتدار و صلابت، راه غلبه بر رژیم آپارتاید صهیونیستی و آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین هموارتر خواهد شد و نویدبخش طلوع حذف غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان اسلام خواهد بود..

دیدگاهتان را بنویسید