فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره شهادت مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه: هر شهیدی یک انتقام جداگانه دارد. این اقدامات تلافی جویانه در زمان و مکان مناسب انجام خواهد شد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره شهادت مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه: هر شهیدی یک انتقام جداگانه دارد.  این اقدامات تلافی جویانه در زمان و مکان مناسب انجام خواهد شد

سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران درباره نحوه انتقام و پاسخ به اقدامات صهیونیست ها در شهادت شهید داود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه گفت. که هر شهید انتقام جداگانه ای دارد و در زمان و مکان مناسب برای این انتقام گیری ها.

سردار سلامی گفت: هر شهیدی انتقام جداگانه ای دارد و این انتقام ها در زمان و مکان مناسب گرفته می شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران درباره نحوه انتقام و پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی در شهادت داود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه گفت: شهادت شهید داود جعفری به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و به خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض می نمایم.

سرلشکر سلامی گفت: اگر به صحنه فلسطین اشغالی نگاه کنید، می بینید که جبهه مقاومت که یک جبهه متحد و یکپارچه است، روزانه انتقام شهدای صهیونیست را می گیرد.

وی افزود: البته هر شهیدی انتقام جداگانه ای دارد و این انتقام ها در زمان و مکان مناسب گرفته می شود، تا الان هم همینطور بوده است. سطوح این اقدامات متفاوت خواهد بود که انشاءالله به موقع انجام خواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد: هم دشمنان و هم عزیزان ما باید بدانند که هیچ شهادتی بی پاسخ نمی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید