مجلس نسبت به اقدامات اروپا در برابر سپاه تلافی خواهد کرد/پاسخ افندی به شیطنت ضدایرانی

ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923369

نایب رئیس شورای اسلامی گفت: اگر نمایندگان در خصوص مواضع اخیر اروپا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرحی ارائه دهند، مجلس به احتمال زیاد با محکومیت کشور اروپایی مقابله به مثل خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نیکزاد در حاشیه جلسه خلاصه سفر یک روزه خود به شهرهای چناران و طرقبه شاندیز در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان شورای اسلامی پیشاپیش هر آنچه را که اتحادیه اروپا می‌خواهد با سپاه بکند.

وی ادامه داد: در مقابل شرارت هایی که به ناحق علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می شود مانند محکومیت سپاه پاسداران و مدافع نظام جان برکف که در عرصه بین الملل از خود گذشتگی و فداکاری کرد، باید مورد توجه قرار گیرند. با دیپلماسی قوی، نه از نظر نوع، و از نوع جنایت باید پاسخ داده شود.

نیکزاد تصریح کرد: اگر نمایندگان در خصوص مواضع اخیر اروپا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرحی ارائه کنند، مجلس به احتمال زیاد در محکومیت این کشور اروپایی تلافی خواهد کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی گفت: با این حال تمام توان دولت و مجلس بر این است که علاوه بر توجه به مسائل اقتصادی، به مقوله فرهنگی نیز توجه جدی شود تا کشور به کشور تبدیل شود. فرهنگ و گفتمان اصیل ائمه انقلاب و فرهنگ که آمیزه ای از اسلام و آموزه های دینی ماست، لذا لازم است در عرصه فرهنگ به ویژه تربیت دانش آموزان و جوانان بازنگری شود.

نیکزاد به موضوع لایحه بودجه 1402 دولت در شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: پس از تقدیم لایحه بودجه توسط رئیس جمهور به مجلس، کمیسیون های مجلس نمایندگان خود را برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه و اعضای آن تعیین کردند. کمیسیون رئیسی و اکنون مهمترین موضوع مجلس لایحه بودجه است که بزرگترین سند مالی کشور در اسفند ماه ارائه می شود.

وی افزود: علاوه بر بودجه، برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار مجلس قرار دارد و در این راستا رئیس جمهور قول داد برنامه هفتم را به مجلس ارائه کند. طرح با هم انجام می شود

دیدگاهتان را بنویسید