تبعیض زشت ترین اقدام سازمان های حقوق بشری است/رژیم سعودی تلافی خواهد کرد


زمان: 19:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815962

استاد و مدرس حوزه علمیه با تاکید بر اینکه رژیم سعودی تاوان اقدامات خود را خواهد داد، گفت: معیارهای غیر انسانی جایگزین معیارهای واقعی در حفظ و دفاع از حقوق بشر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به جنایت اخیر در عربستان و اعدام های دسته جمعی مسلمانان گفت: جنایت حاکمان سعودی در اعدام وحشیانه گروهی از مسلمانان و شیعیان هر چند جنایت جدیدی از سوی ظالمان و خانواده های حاکم نیست، جنایت، نفرت عمیق. و لجاجت خود را نشان می دهند، اما آنچه دلها را به درد می آورد، تبعیض و نقض حقوق شهروندی و ریاکاری سازمان ها و نهادهای بین المللی است که به نام حقوق بشر تأسیس شده اند، اما هرگز در این راستا اقدام نکرده اند، بلکه با سکوت خود راه را باز می کنند. راهی برای چنین جنایاتی

معیارهای رعایت حقوق بشر تغییر کرده است
وی ادامه داد: سوالی که مشخص است جایگزینی استانداردهای ضد انسانی با معیارهای واقعی در حفظ و دفاع از حقوق بشر است که نشان می دهد شعار پوچ حقوق بشر غربی یکی از اهرم های استکبار در توسعه است. ظلم به جای ظلم.» این حقیقت پنهان سازمان های حقوق بشری است! خوب، سکوت این سازمان ها در برابر اقدامات رژیم وحشی سعودی به این دلیل است که پول و ثروت این رژیم باعث فریب سازمان های حقوق بشری شده است. که ساکت اند و چشم بر این فجایع می بندند.

تبعیض زشت ترین عمل در رفتار سازمان های حقوق بشری است
وی گفت: بررسی وضعیت کنونی جهان نشان می دهد که یکی از زننده ترین رفتارهای سازمان های حقوق بشری تبعیض بین ملت ها و همچنین تبعیض قومیتی در کشورهاست.
وی افزود: مشاهده و مقایسه رفتار این سازمان ها در دو جنگ روسیه و اوکراین و جنگ عربستان و یمن مصداق زنده این تبعیض است که در نگاه جهانیان به اصطلاح مدرن است. جهان امروز. “

کار سازمان های حقوق بشری حاصل علوم انسانی و مبتنی بر مادی گرایی است
حجت الاسلام بنیادی گفت: پافشاری دنیای غرب بر پیروی از علوم انسانی مادی و منفعت محور ریشه همه درگیری ها، کشتارها و ترورها است. و قطعاً هیچ امیدی نیست که حتی به عنوان یک بیانیه محکومیت اقدام کنند.

وی افزود: اگر توجه به رعایت حقوق بشر در تمامی فعالیت های انسانی در عمل پذیرفته شود و پذیرفته و پذیرفته شود که «حفاظت از مال، جان و حیثیت افراد» موضوع حمایت خردمندانه از انسان ها و آنهاست. حقوق، ناخودآگاه وظیفه انسانی دانشمندان و تأثیرگذار است. به ذهن همه دنیا می رسد که در مقابل این سلطه ظالم چه وظایفی دارند. یقیناً گروهی که می توانند منشأ تأثیر تغییر ماهیت و رویکرد این گونه تشکل ها، نخبگان و فرهیختگان باشند، آزادند و متعهدند که سدی بر نابرابری و خونریزی مستضعفان در سراسر جهان باشند.

رژیم سعودی تاوان اقدامات خود را خواهد داد
استاد حوزه علمیه ادامه داد: ریختن خون مستضعفان منشأ تحرکات و تحرکات داخلی، منطقه ای و بین المللی می شود و ظالمان و ظالمان هرگز با ظلم و خونریزی به اهداف غیرقانونی خود نخواهند رسید و مستضعفین در این امر متضرر خواهند شد. جهان و رژیم سفاک اراده از این سنت مستثنی نبوده و آثار شیطانی آن را خواهد دید، اما وظیفه و رسالت کشورها، دانشمندان و اندیشمندان در یک حرکت منسجم و جهانی می تواند زمینه ساز ظلم و غفلت از آن باشد. ظالمان و ستمگران و سازمان ها و سیاستمداران جهانی در مقابل این فجایع سکوت کنند و حقوق بشر به معنای واقعی کلمه در جهان ظاهر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید