250 سازمان حقوق بشری خواستار مجازات رژیم صهیونیستی شدند


ساعت: 07:15
تاریخ انتشار: 91/02/23
کد خبر: 1838411

منابع خبری صبح جمعه اعلام کردند 250 سازمان و سازمان حقوق بشری با صدور بیانیه ای مشترک خواستار مجازات رژیم صهیونیستی برای ترور خبرنگار قطری الجزیره شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این سازمان ها و نهادهای حقوق بشری در بیانیه ای ترور شیرین ابوعقله خبرنگار قطری شبکه الجزیره توسط رژیم صهیونیستی را به شدیدترین وجه ممکن محکوم کردند.

امضاکنندگان بیانیه تاکید کردند که جنایت رژیم اشغالگر علیه روزنامه نگار شیرین ابوعقلی، اقدامی از پیش برنامه ریزی شده و یک قتل تمام عیار بوده است.

این بیانیه می افزاید: شهید شیرین ابواکله قربانی مستقیم تروریسم دولتی سازمان یافته است که با ذهنیت باندهای جنایتکار سر و کار دارد.

این بیانیه می افزاید: این جنایت نتیجه تحریک سیستماتیک روزنامه نگاران فلسطینی توسط رژیم اشغالگر به دلیل نقش حرفه ای آنها در کشف حقیقت و افشای جنایات آنها و همچنین سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین و آنهاست. استانداردهای دوگانه. ظاهر

رزمندگان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه شیرین ابوعقلی را هنگام پوشش خبری درگیری صهیونیست ها و فلسطینیان در نزدیکی اردوگاه آوارگان جنین در کرانه باختری به شهادت رساندند که موجی از محکومیت های بین المللی را برانگیخت.

جسد خبرنگار الجزیره که به ضرب گلوله افراط گرایان صهیونیست به شهادت رسید روز پنجشنبه با حضور گسترده فلسطینی ها و مقامات در کرانه باختری به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع ابواقاله قرار است امروز (جمعه) با حضور مردم فلسطین برگزار شود، بنابراین نیروهای رژیم صهیونیستی آماده باش هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید