هژمونی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است/ پاسخ دندان شکن به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تمجید شد


ساعت: 23:15
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854780

در معادلات میدانی علیه جریان صهیونیستی باید موازنه نظامی و ترور حفظ شود وگرنه اقدامات تروریستی خود را گسترش می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; هژمونی اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی است و شاهد افول روزافزون قدرت آنها در جهان هستیم و زمزمه نابودی آنها شنیده می شود و در مقابل آنها حتی قادر به برابری و پاسخگویی هم نیستند و هستند. ناتوان در این مورد

محمدکاظم انبارلویی، کارشناس سیاسی درباره لغو توقیف نفت ایران توسط دادگاه یونان به مرآت گفت: کشور ما با یونان روابط خوبی دارد و تحت فشار آمریکا مجبور شد نفتکش ایرانی خود را توقیف کند و کشورمان نیز پاسخ داد. دندون شکسته «به شر آمریکایی ها داد.

این کارشناس سیاسی در ادامه اذعان می کند: در گذشته، در دوران جنگ و پس از آن جنگ داشتیم و کشور ما همیشه برنده بوده است زیرا قدرت مخالف دارد.

وی افزود: دادگاه یونان رای داده است که کشتی باید بازگردانده شود و اگر این کار را انجام دهند و کشتی را به سلامت بازگردانند، کشورمان تصمیم عادلانه خواهد گرفت.

وی همچنین درباره مرگ یکی از رهبران موساد گفت: این اقدام به نوعی مجازات خدمات جاسوسی موساد توسط فعالان و مبارزان عراقی بود.

به گزارش انبار لوئیس، اخیرا قانونی در پارلمان عراق به تصویب رسید که بر اساس آن هیچ حزبی در عراق حق عادی سازی روابط با اسرائیل را ندارد و قانون جامعی به اتفاق آرا به تصویب رسید.

انبار لوئیس همچنین گفت: این افراد در عراق ارتباطات اقتصادی و فعالیت های جاسوسی داشتند و این واکنش فعالان و گروه های شبه نظامی عراقی به این حضور بود.

باید توازن ترور علیه رژیم صهیونیستی برقرار شود

محمدحسن موسوی کارشناس سیاسی در خصوص اقدامات اخیر علیه رژیم صهیونیستی گفت: در معادلات میدانی علیه جریان صهیونیستی باید موازنه نظامی و موازنه ترور حفظ شود در غیر این صورت اقدامات تروریستی خود را گسترش خواهند داد.

موسوی با بیان اینکه صهیونیست ها به دنبال مهار ایران اسلامی هستند، افزود: رژیم صهیونیستی در پروژه ای به نام ابراهیم با همکاری برخی کشورهای عربی به دنبال محدود کردن قدرت ایران اسلامی است و باید با مقاومت در برابر اقدامات آنها مقابله کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید