آمریکا و رژیم صهیونیستی هژمونی مکتب سردار سلیمانی را تحمل نمی کنند/ محدودیت در تریبون های خارجی؛ به خود ببالید که در برابر دشمن از انسانیت دفاع می کنید

ساعت: 22:42
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795947

علی حدادی گفت: البته رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی مکتب حاج قاسم را برنمی تابند، اما باید بدانند که با محدودیت های اعمال شده، تفکر سردار سلیمانی کم نخواهد شد و احیای اسلامی ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مجلس البرز در گفت و گو با تیتریک در واکنش به مسدود شدن پست های اینستاگرامی با هشتگ #قهرمان در آستانه شهادت سردار سلیمانی گفت: بدون شک مکتب حاج قاسم مبتنی بر اعتقادات دینی است.

علی حدادی با اشاره به اینکه محوریت اسلام و قرآن کریم نجات بشریت است، افزود: سردار سلیمانی برای نجات انسان ها و مبارزه با تروریسم در سراسر جهان حرکت می کرد. مفتخریم که حاج قاسم با خداباوری و انگیزه الهی این راه را طی کرد.

وی گفت: استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی همواره محدودیت هایی را اعمال کرده و متأسفانه با آنچه به ظاهر دفاع از بشریت است در تضاد است. در واقع در مقابل انسانیت می ایستند در حالی که حاج قاسم الگوی آزادی در جهان اسلام است.

حدادی گفت: ارادت رهبران جهان به تفکر سردار سلیمانی نشان می دهد مکتب حاج قاسم مبتنی بر قرآن کریم است که خطاب به بشریت خواهد بود. امروز ولایت و دموکراسی و آرمان های حاج قاسم در قیام مسلمانان متبلور شده است.

وی در پایان با بیان اینکه نجات بشر کلام وحی الهی است، گفت: قطعا رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی مکتب حاج قاسم را برنمی تابند، اما باید بدانند که تفکر سردار سلیمانی با محدودیت ها کم نمی شود و تجدید حیات اسلامی ادامه دارد. ”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید