فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی اجتناب ناپذیر است/ ایجاد انگیزه جدید در جبهه مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835061

صلاحی گفت: آنچه در مورد رژیم صهیونیستی رخ می دهد نشانه ضعف داخلی و قدرت بیرونی است و اقدامات جبهه مقاومت دست به دست هم می دهد تا اینکه حتی قبل از آن تاریخ شاهد فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم. ; 25 سال مسئول “بیایید مقام معظم رهبری باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوذر صلاحی کارشناس سیاسی خراسان جنوبی در گفت و گو با شرق، وی در خصوص حوادث اخیر منطقه و آزادسازی بیت المقدس از دست رژیم صهیونیستی گفت: در زمانی که رژیم منحوس صهیونیستی در حال شکل گیری بود، حرکت های مردمی در یک مقطع زمانی به اوج خود رسید و فراز و نشیب هایی داشت.

وی افزود: در سال های اول مبارزات تشکیلاتی فلسطین به اوج خود رسید، اگر حمایت کشورهای عربی را می دیدند به مرز موفقیت می رسیدند اما هیچ حمایتی صورت نگرفت.

کارشناس سیاسی خراسان جنوبی گفت: تشکیل کمیته فلسطین از دیگر اقداماتی بود که در سال های مبارزه با صهیونیست ها ایجاد شد اما در این زمینه نیز اتفاقاتی افتاده است.

صلاحی گفت: اوج حرکت بعدی که در دوران اشغال فلسطین شکل گرفت، زمانی بود که لشکرکشی های جدید برای نهضت آزادی فلسطین آغاز شد.

وی گفت: پس از این اتفاقات، جنبش انتفاضه شکل جدیدی از مبارزات فلسطینیان به نام انقلاب سنگی بود. واقعاً در منطقه تأثیرگذار بود.

کارشناس سیاسی خراسان جنوبی گفت: حزب الله، لبنان، جهاد فلسطین و حماس با نفوذ و هراس از انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) پا به میدان نبرد با رژیم صهیونیستی و جریانات اسلامی گذاشته اند تحت عنوان از آن زمان به بعد رنگ فلسطینی و مناطق خفته و بی دغدغه فلسطین از نوار غزه تا کرانه باختری وارد صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی شدند.

صلاحی گفت: با نگاهی به روند مبارزات فلسطینیان با رژیم صهیونیستی می بینیم که فلسطینی ها در هر کجا که با جهاد و مبارزه با ظلم و استکبار مبارزه کرده اند، نقش رهبری را در دستیابی به صلح خود در پیروزی فلسطین بر عهده گرفته اند. تکبر آنها بیشتر و بیشتر به موفقیت می رسیدند و متوجه شدند که تنها راه پیروزی در مبارزه و مقاومت است.

وی افزود: این نگاه به مقاومت، مقاومت و شهادت نقطه عطفی است که به طور حتم حرکت نظامی فلسطین را قبل و بعد از آن متفرق خواهد کرد.

کارشناس سیاسی هراسان جنوبی گفت: امروز اگر می بینید که با تلاش جوانان فلسطینی و نیروهای حزب الله، مراکز مهم رژیم صهیونیستی با موشک های نقطه به نقطه و حرکات استشهادی که رژیم صهیونیستی را به وحشت می اندازد هدف قرار می گیرد، نشان دهید که «مبارزه جدید است که به یاری خداوند قطعاً مثمر ثمر خواهد بود.

صلاحی افزود: امروز با نگاهی ساده به رژیم صهیونیستی متوجه می شویم که سران آنها در موضع ضعف جدی قرار دارند چرا که انتظار قدرت و شجاعت نیروهای مقاومت در منطقه را نداشتند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در داخل کشور خود یعنی اسرائیل نیز با مشکلاتی از جمله اختلافات بین احزاب مواجه است و بسیاری از این تحرکات با هدف انعکاس اوضاع اسرائیل است که کمتر در رسانه ها منتشر می شود و نشان دهنده نامطلوب بودن اجتماعی و اجتماعی است. وی نوشت: وضعیت سیاسی رژیم صهیونیستی.

کارشناس مسائل سیاسی خراسان جنوبی گفت: آنچه در ماجرای رژیم صهیونیستی رخ می دهد نشانه ضعف داخلی و قدرت بیرونی است و اقدامات جبهه مقاومت دست به دست هم داده تا اینکه شاهد فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم. قبل از این تاریخ «25 سال توسط مقام معظم رهبری.

صلاحی خاطرنشان کرد: در این مسیر جبهه مقاومت باید هوشمندانه حرکت کند و با بصیرت حرکت کند و از نفوذ سران رژیم صهیونیستی درس بگیرد تا منجر به حرکت های انحرافی نشود.

وی گفت: عرصه روابط بین الملل و نقش جمهوری اسلامی و کشورهای منطقه که برای مقاوم سازی این جبهه متحد شده اند نیز بی شمار بوده است که برای فلسطین خشنود و برای رژیم صهیونیستی به شدت نگران کننده است. “

کارشناس سیاسی خراسان جنوبی گفت: صهیونیست ها تلاش زیادی برای توقف این تحرکات دارند و برای رهایی از این وضعیت بد به همه ابزارها و ابزارها متوسل می شوند.

صلاحی ادامه داد: حتی در مورد اوکراین هم تلاش می کنند مردم منطقه را به اسرائیل بکشانند و رژیم صهیونیستی را به مرحله ای برسانند که اگر قرار باشد صحبت از تحرکات دیپلماتیک، رای گیری و رفراندوم باشد. برای داشتن جمعیت.

وی بیان کرد: در این راستا باید با نگاه اسلامی به موضوع جهاد بپردازیم که موضوع بسیار مهمی است.

کارشناس سیاسی خراسان جنوبی به دیدار جوانان مصری با امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل در این دیدار به جوانان مصری فرمودند که شما به عنوان جوان ایرانی تا زمانی که عاشق شهادت باشید می توانید در جنگ موفق باشید. اگر روحیه شهادت طلبی در جامعه ای ایجاد شود قطعا آن جامعه شکست ناپذیر و موفق خواهد بود.

صلاحی افزود: امروز به برکت روحیه شهادت طلبی، جبهه مقاومت به پیروزی های بزرگی دست یافته است و رهبر این پیروزی، سعید الشهدای جبهه مقاومت، سردار سلیمانی است که در این امر نقش بسزایی داشت و خلق کرد و مقاومت بیشتری ایجاد خواهد کرد، بنابراین شاهد اقدامات بسیار خوب و تحرکات رزمی جدی تری نسبت به گذشته بین مبارزان فلسطینی و لبنانی هستیم و امیدواریم به برکت این ماه و روز قدس به پیروزی قدس نزدیکتر باشیم. شریف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید