سردار سلیمانی مقاومت جبهه مقاومت را گسترش داد/ مخالفان رهبری از ولایت دورند

ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797587

نماینده سیاسی قدس در مجلس موضوع شهدای رشت را مطرح کرد

احد کریمانی، معاون سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وصیت سردار سلیمانی را نامه‌ای از ولایت‌نام دانست و گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ۸دی، سردار احد کریمانی بعدازظهر دوشنبه دومین سالگرد بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشچ با بیان اینکه این روزها جهان صحنه عشق و ارادت به سردار سلیمانی است، گفت: اولین سالگرد سردار سلیمانی نزدیک به 570 مراسم یادبودی در آمریکا برگزار شد و حدود 6000 بنر در کشورهای اروپایی نصب شد.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید شاخص های سبک زندگی سردار سلیمانی را تبیین و به آن عمل کنیم، گفت: اخلاص همه شاخص های مکتب سلیمانی اخلاص در عمل بود؛ در این راستا باید به این مهم توجه کرد. هیچ جلسه ای نبوده که ما از ایشان خبری داشته باشیم و نگفته باشد که همه چیز مطابق رضای خداست.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره بر اخلاص و مجاهدت با نفس تاکید داشته است، گفت: مقام شهید سلیمانی مقام شفاعت است.

سردار کریمحانی با اشاره به مستند «آن 72 ساعت» که آخرین روزهای زندگی شهید سلیمانی را به تصویر می کشد، افزود: سردار سلیمانی هر روز با شهدا صحبت می کرد و احساس درد می کرد و در روزهای پایانی عمرش از او خبر داشت. شهادت و آماده رفتن شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ولایتمداری یکی از ویژگی های اصلی سردار سلیمانی است، گفت: در دو سال اخیر رهبر معظم انقلاب بارها درباره سردار سلیمانی صحبت کرده و اشک ریخته اند.

وی با تاکید بر اینکه وصیت نامه سردار سلیمانی ولایت فقیه بوده است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مهم ترین کار را عاقبت به خیری برای ارتباط با مقام معظم رهبری می دانست و در طول زندگی خود عاشق رهبر بوده است.

سردار کریمحانی با بیان اینکه سردار سلیمانی ولایتمدار حرف و عمل بود، گفت: در سال 88 سردار سلیمانی طبق آمار بالای 80 درصد مردمی داشت و عده ای خواهان رئیس جمهور شدن او بودند اما ایشان رهبری را به سمت ترجیح دادند.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کسانی که در مقابل رهبری می ایستند از ولایت دور هستند و این آنها را از مسیر منحرف می کند. نباید به خاطر بازی های سیاسی از خط ولایت فاصله گرفت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در همه شرایط و مسائل جامع الشرایط بود، افزود: توجه به مردم، عشق به خانواده شهدا و ساده زیستی او معیار است و کار سردار سلیمانی بسیار ساده بود و نگذاشت تغییر کنند. صندلی های اداری او به مدت 22 سال.”

سردار کریمحانی با بیان اینکه داعش و گروه های تروریستی علیه جمهوری اسلامی تشکیل شده است، افزود: امنیت امروز خود را مدیون سردار سلیمانی هستیم و او پدیده خطرناکی مانند داعش را نابود کرده است.

جانشین قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا سالانه ۷۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی دارد اما سردار سلیمانی حوادث منطقه را طوری جعل کرده که اقتدار جبهه مقاومت گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه به گفته سران آمریکایی با شهادت سردار سلیمانی به هدف خود نرسیدند، گفت: خون سردار سلیمانی همیشه در حال جوشش است و باید به مکتب او ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید