ترس دشمن از نام شهید سلیمانی/ مکتب سلیمانی جبهه مقاومت را بیش از گذشته تقویت کرد.

ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921707

میشم برازنده گفت: دشمن بیش از گذشته از شهید سلیمانی می ترسد چرا که مکتب حاج قاسم جبهه مقاومت را تقویت کرد و پیروز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میشم برازنده فرماندار شهرستان هیرمند در گفتگو با خبرنگار عصرهون گفت: سردار سلیمانی شخصیتی انقلابی و جهادی بود. اخلاص او یکی از ویژگی های شخصیتی این شهید والامقام است، سلیمانی نه دنبال مقام بود، نه دنبال شهرت. او تمایلی به قبول مسئولیت نداشت، اما از آنجایی که ذوب در روستا بود، درخواست رهبری برای فرماندهی قرارگاه قدس را پذیرفت.

وی ادامه داد: بیانی فصیح و صریح داشت و همان گونه که صمیمیت کلامش را داشت، کلامش به دل می نشست; نگاهش به جامعه و جوانان منحصر به فرد بود، همه جوانان را بچه انقلاب می دانست، برایش فرقی نمی کرد که بچه باشد یا نوجوان، همه را دوست داشت.

وی با اشاره به رمز شهادت سردار سلیمانی افزود: دشمن سال هاست برای آسیب رساندن به این یاور انقلاب برنامه ریزی های مختلفی می کند. سردار سلیمانی با مدیریت جنگ عراق، گروه تروریستی داعش را منهدم کرد و با مدیریت راهبردی و حضور در میدان جبهه مقاومت را تقویت کرد. پس از اتفاقات مهم و پیروزی های مختلف در جبهه مقاومت، نقش بی بدیل سردار سلیمانی مشخص شد. شهید دشمن سیاه دشمن بود و همه دنیا این موضوع را محکوم کردند، ژنرالی که در کشور عراق و آن هم در حال فرار تحت مظلومیت و شکنجه قرار گرفت و جنازه اش مانند اربابش آقا امام گروگان شد. حسین علیه السلام.

برازنده به شهادت حاج قاسم اشاره کرد و ادامه داد: آثار این شهادت حلقه اتصال امت اسلامی به ویژه در کشورهای محور مقاومت بود و تدفین باشکوه این شهید جایگاه او را در دنیا نشان داد و سرانجام سخنرانی حاج قاسم به مکتب تبدیل شد و مکتب شهید سلیمانی اکنون در سراسر جهان اسلام طنین انداز شده است به گونه ای که نبود حاج قاسم برای غرب و استکبار از حضور او خطرناک تر است.

وی خاطرنشان کرد: چهره واقعی غرب در این جنایت آشکار شد. دارندگان آزادی و دموکراسی و حقوق بشر همه این سخنان را زیر پا گذاشته اند و چیزی جز شهادت حاج قاسم نمی تواند این موضوع را برای جهانیان تایید کند.

فرماندار شهرستان هیرمند تصریح کرد: حاج قاسم بر حفظ حریم ولایت تاکید و بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت ایران حریم است زیرا اهمیت ایران را در اعتلای اسلام و صدور انقلاب و همچنین اخلاص می دانست. شهید سلیمانی مردمش غرق در خدا باعث محبوبیت بیشتر سردار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید