تشکیل جبهه مقاومت هوشمندانه ترین حرکت حاج قاسم بود/ رمز موفقیت کشور در مکتب شهید سلیمانی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید سلیمانی به واسطه تجلی استعدادهای درونی به بالاترین مقام شجاعت، نوع دوستی و شهادت رسید و مهمترین ویژگی این شهید والامقام دستگیری مظلومی بود که او را در دلهایشان جا انداخت.

آیت الله اسلامی با اشاره به رشادت ها و رشادت های سردار سلیمانی اذعان داشت: حاج قاسم از هیچکس نمی ترسید و در میدان جنگ شاهد بودیم که گاهی از آمریکای لاتین یا دره پنجشیر به افغانستان و گاهی به بلندی های جولان و فلسطین اشغالی می رود. یا حلب محاصره شده به میدان جنگ می رود.

این مسئول با اشاره به فضایل اخلاقی سردار سلیمانی ادامه داد: حاج قاسم در عملیات آزادسازی بوکمال به همراه نیروهای مقاومت وارد منزلی می شود که از آن به عنوان مقر استفاده می کنند. در پایان عملیات برای کسب اجازه و رضایت نامه ای به صاحب خانه می نویسد و برای جبران خسارت از خود نام می برد که نشان از لطف و نیکوکاری او دارد.

وی با اشاره به ساده زیستی سردار اذعان داشت: شهید سلیمانی با توجه به موقعیتی که داشت به راحتی می توانست از امکانات زیادی استفاده کند اما در تهران تنها یک خانه محجوب وجود داشت. شاید بعد از شهادت ایشان به دلیل نداشتن ظرفیت تعداد محدودی از کارمندان می توانستند برای تسلیت به منزل سردار بیایند و این نمونه ساده زیستی سردار دلا بود که مقدم بر همه بود.

جهل دنیا یکی از زیبایی های اخلاقی سردار سلیمانی بود

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: ساده زیستی، تحقیر دنیا و ارزش های والای نفسانی و آسمانی از جمله زیبایی های اخلاقی سردار سلیمانی بود.

آیت الله اسلامی با اشاره به تدفین میلیون ها شهید سلیمانی گفت: نگاه ویژه به ایتام، کمک به مستضعفان و مستمندان رمز نفوذ سردار سلیمانی در دل هاست چرا که حاج قاسم مردی انسان دوست و با فضیلت بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سردار سلیمانی بزرگترین ستاد امنیتی را ساخت که یکی از دستاوردهای بزرگ این شهید بزرگوار است و هم اکنون در سراسر منطقه در آسیا و به جز آسیا نیروهای مقاومت و رزمندگان تربیت شده وی را تشکیل می دهند. هستند.

8b8ddb57 df13 4e88 b6b0 7764fc94fe75 خبر خاکستری

آیت الله اسلامی با اشاره به حضور حاج قاسم در دوران دفاع مقدس اذعان داشت: در عملیات فتح المبین یک گردان کوچک برای حمله داشتیم. سردار سلیمانی در اسرع وقت نیروهای خود را جمع کرد و فرماندهی را به دست گرفت. او می درخشید که همه چیز نشان از استعدادهای درونی شهید سلیمانی داشت.

این مسئول با بیان اینکه تشکیل جبهه مقاومت هوشمندانه ترین اقدام حاج قاسم بود، تصریح کرد: تا زمانی که ظلم، ظلم و غارت است، مقاومت باید باقی بماند.

وی در پایان با بیان اینکه باید عاقلانه با دشمن مقابله کنیم و راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم، افزود: آمریکا هرگز دست از ظلم بر نمی دارد. ادامه مطلب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید