حرکت خالصانه در راه الهی رمز موفقیت حاج قاسم بود/ مکتب سلیمانی به گفتمان جاری در جامعه

ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797207

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی ۲۰ توطئه آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرده است، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار یداله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با سبلان ما بر لزوم ایفای نقش بسیج در جهاد تبان تاکید کرد و گفت: از ترسیم معکوس استکبار در تاریخ انقلاب اسلامی جلوگیری کنید.

وی به ضرورت تبیین نظام فکری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بین بخشهای مختلف بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج با آتش می تواند داوطلبانه در تقویت جایگاه انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند.

سردار جوانی در بخشی دیگر از سخنان خود به تبیین شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: رمز موفقیت سردار سلیمانی که معجزه مکتب انقلاب است، حرکت خالصانه در راه الهی است.

وی حاج قاسم را شاهکار انقلاب اسلامی دانست و گفت: سردار شهید سلیمانی خادم امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که با هزینه های میلیاردی در بیست و یکم توانست همه سیاستمداران مستکبر را شکست دهد. قرن برای تضعیف.

پاسدار سیاسی سپاه با بیان اینکه امروز رژیم آمریکا در مسیر افول و فروپاشی قرار دارد، گفت: این مسیر به برکت تدابیر و راهبردهای سردار دلا برگشت ناپذیر است.

اگرچه رژیم آمریکا پس از فروپاشی اروپای شرقی، به ویژه امپراتوری روسیه، و ظهور کمونیسم و ​​سوسیالیسم، به دنبال دیکته کردن سرمایه داری و لیبرالیسم به جهان بود، اما با خدای تب و «این آرزوی دیرینه استکبار نسبت به رهبری آمریکا با دماغ تیز و ابتکار سردار سلیمانی نابود شد.

سردار جیوانی با بیان اینکه سپاه قدس به رهبری سردار حاج قاسم سلیمانی 20 توطئه بزرگ آمریکا را در خاورمیانه خنثی کرده است، گفت: رژیم آمریکا در دوره ترامپ تحمل شکست های پی در پی خود در خاورمیانه را نداشت. آمریکا با طرح ترور این فرمانده جبهه مقاومت را نابود کرد.

وی به تشییع باشکوه میلیون ها پیکر مطهر سردار دلا در منطقه اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی در منطقه بود که عالمانه، مدبرانه و عالمانه برای تحقق آرمان های اسلام تلاش کرد. انقلاب

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود خواستار تبدیل شدن مکتب سلیمانی به گفتمان جاری در جامعه شد و گفت: جامعه ما نیاز به الگو دارد و مکتب سلیمانی یک الگوی پایدار و نه تنها برای ایران بلکه مرتبط است. همچنین برای جهان.”

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید