توسعه نرم افزار در جبهه مقاومت با صدور اندیشه و مکتب شهید سلیمانی/ ضرورت تبیین حقانیت جبهه مقاومت برای مقابله با تحریف

ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795372

صلاحی گفت: با صدور اندیشه و مکتب شهید سلیمانی می توان نرم افزار جبهه مقاومت را توسعه، گسترش و ارتقا داد و با این تلاش ها شاهد شتاب و حرکت قوی و جدی جامعه اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی خواهیم بود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار هاورستان اظهار داشت: شهید سلیمانی دارای ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی بود که او را متمایز می کرد.

وی افزود: علت محبوبیت این شهید والامقام در بین همه اقشار و گروه ها را می توان در بیانات مقام معظم رهبری درباره این شهید بزرگوار جست، وی از ویژگی های قابل توجه شهید سلیمانی است که شاید راز آن باشد. از محبوبیت اوست.» اخلاص را می شناسد، زیرا اگر اخلاص در کار باشد، موجب برکت در عمل می شود و خداوند نام و یاد و حرکت این مرد را در دل او زنده نگه داشته و به او می پردازد.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به ویژگی های اخلاقی بسیار خوب این شهید برگوار گفت: مومنانی که در برابر دشمنان اشداء علی الکفر و در برابر دوستان خوب، متواضع، متواضع و فروتن هستند.

صلاحی افزود: شاید این تواضع و تواضع شهید سلیمانی برای یک مدیر انقلاب اسلامی بیش از هرکس دیگری مهم و ضروری باشد چرا که اگر مدیران ما متواضع، دلسوز و مهربان باشند طبیعتاً مردم پاسخگو خواهند بود.

وی با تاکید بر لزوم الگوبرداری از ساده زیستی و محبوبیت شهید سلیمانی، گفت: اولاً همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند به شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب نگاه شود و ثانیاً با الگوگیری از این شهید، مدیران نیز چنین خواهند کرد. مثل یک شهید: «سلیمانی باید مورد قبول مردم باشد و مردم آنها را با خود و مسئولانی ببینند که برای حل مشکلاتشان تلاش می کنند.

فداکاری و ایمان از شهید سلیمانی شخصیتی قهرمان و فراملی ساخت

رئیس بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی تاکید کرد: اگر بخواهیم قدردان شکوه کار شهید سلیمانی باشیم، مهم ترین راه این نیست که به عنوان یک شخص؛ بلکه به عنوان شخصیتی که در این راه وجود دارد، باید قدردانی کنیم. بلکه با توجه به حضور همه جانبه این شهید و ویژگی های شخصیتی استثنایی وی در عرصه های مختلف باید به آن به عنوان یک مکتب نگاه کرد.

صلاحی بیان کرد: ویژگی بارز شهید سلیمانی که از وی قهرمان و تبدیل به شخصیتی فراملی شد، تعهد و ایمان بود که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کردند. در تاریخ از افراد زیادی به عنوان قهرمان یاد می شود، اما شخصیت های ماندگارتر و تأثیرگذاری تری هستند که از ویژگی های تعهد و ایمان برخوردارند که یکی از بارزترین ویژگی های شهید سلیمانی است.

وی افزود: البته اگر قهرمان پشتوانه روحی قوی نداشته باشد، ممکن است در عرصه ها و موقعیت ها از چیزهایی بترسد، اما قهرمانی که شهامت و شجاعت داشته باشد و از هیچکس نترسد، قطعا پشتوانه روحی قوی دارد. «ایمان و فداکاری از شهید سلیمانی قهرمانی بی باک ساخت و چون ایمان و قدرت الهی داشت هرگز راه را گم نکرد و این فداکاری و ایمان همراه با حرکت و روحیه جهادی از این شهید به عنوان یک انسان یاد کرد. قهرمان و الگو

ضرورت تبیین حقانیت جبهه مقاومت برای مقابله با جریان تحریف

رهبر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: ماجرای شهادت شهید سلیمانی و یارانش به ویژه شهید ابومهدی المهندس جرقه ارتباط بیشتر مردم ایران و عراق و افزایش بصیرت مردم را در پی داشته است. به ویژه به مردم عراق کمک کرد تا بفهمند که نباید هیچ اختلاف و مشکلی بین آنها وجود داشته باشد، زیرا آنها دشمن مشترکی دارند که علیه ملت ها و منافع آنها کار می کند. از این رو یکی از برکات شهادت همزمان این دو شهید بزرگوار به عنوان دو شخصیت ملی و بین المللی در عرصه مقاومت، وحدت ملی و همدلی ایران و عراق است.

صلاحی ادامه داد: امروز یکی از بخشهای جهاد و وظیفه ما تبیین حقانیت جبهه مقاومت و حرکت شهید سلیمانی در عرصه های مختلف سیاسی و امنیتی و میدانی است. مقام معظم رهبری همچنین تاکید کردند که با کار و تلاش، تبیین نباید اجازه دهد که دشمن با دروغ و تحریف وقایع را برگرداند.

وی افزود: با توجه به جبهه مقاومت و شهدای سرافراز این جبهه باید ورودی جدی، تاثیرگذار، ارزشمند و هنری داشته باشیم و در عرصه های دیگر مانند حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و با خلاقیت نیز همین اتفاق افتاده است. و شکل هنری این تبیین: «بسط و تلخیص برای تبیین وقایع به شیوه ای صحیح، بسیار زیبا و جذاب در جنگ روایات.

شهادت حاج قاسم کینه توزی آمریکا را نشان داد

رهبر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا گفت: جنایت آمریکا در قبال شهادت سردار سلیمانی دلیل روشن و مهمی بود تا جامعه جهانی و طالبان تمرکز خود را بر این موضوع نشان دهند. مذاکرات و گفت‌وگو تنها زبان، تقلب و سیاست این کشورهاست و قابل اعتماد نیست.

وی گفت: یکی دیگر از برکات شهادت حاج قاسم این است; در بحبوحه مذاکرات؛ کشورهایی که به اعتماد دو طرف می بالیدند و می گفتند ما اهل گفت وگو و مذاکره هستیم، در پشت پرده چه شرارتی دارند و جنایتکار هستند، بنابراین حتی به شرایط حساس مذاکرات فکر نمی کردند. بین؛ همه کشورهای دنیا اعم از 1+5 و بومی ها که متأسفانه به غرب و کشورهای غربی خیره شده بودند، دیدند که آمریکا چقدر جنایتکار است و در سخنان آنها چه چیزی نهفته است.

صلاحی بیان کرد: با توجه به حرکت خوبی که در جبهه مقاومت صورت گرفته است باید از جهات مختلف برای حاج قاسم خونبار باشیم. این خونریزی به طرق مختلف از جمله شکایت رسمی و قانونی در مجامع بین المللی، رسوایی های مختلف در فضای مجازی و کارهای مختلف در عرصه فرهنگ و مطالبه، جهانی، کشوهای اسلامی و عرصه مقاومت قابل انجام است. ملت های جهان و آزادی خواهان را بیدار کنید که ایالات متحده حامی تروریسم، بستر پرورش تروریسم و ​​تروریست واقعی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها و غربی ها پس از شهادت حاج قاسم و تشییع باشکوه وی قطعا به دنبال تحول، مفقود شدن و انزوای مکتب شهید سلیمانی هستند، گفت: روز شهادت شهید سلیمانی روز خداست. و باید جشن گرفته شود اما اینکه به این مقدار بسنده کنیم و نام و یاد شهید سلمیانی را فقط به عنوان عنوان در تقویم ببینیم قطعا ظلم به این شهید، مکتب و راهش است.

شخصیت نرم افزار جبهه مقاومت شهید سلیمانی

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: برای زنده نگه داشتن مکتب این شهید باید کار جدی و قابل توجه و برنامه های متنوع فرهنگی از سوی سازمان ها و اقشار مختلف انجام شود؛ در این راستا باید با برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان ها و اقشار مختلف تلاش کرد. به خصوص خود مردمی که در مراسم تشییع جنازه حرکت خوبی کردند. مردم باید حضور چشمگیر و خوبی داشته باشند تا یاد و خاطره شهید سلیمانی را زنده نگه دارند و راه این شهید را بسیار خوب، هنرمندانه و خلاقانه ادامه دهند.

صلاحی گفت: یکی از تعابیر مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی این بود; حرکت و شهادتش نرم افزار جبهه مقاومت شد. برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی و بیداری جوانان آزادیخواه، می‌توانیم کشورهای مختلف اسلامی را با سخت‌افزار اداره کنیم و تجهیزات، سلاح، مهمات و کمک‌های نظامی در این زمینه ارائه کنیم. اما در نوع دیگر می توان روش، روش، منش و الگوی مقاومت در برابر جهان این کشورها را ارائه داد. این روش و روش مبارزه با استکبار و شکل صحیح مقاومت را یاد بگیرید که تبدیل به نرم افزاری برای حرکت جبهه مقاومت می شود.

وی افزود: هرکس بتواند کشورهای مختلف را در این دوره از جنگ نرم و قدرت نرم با مولفه های موثر قدرت نرم با یکدیگر همسو کند، قطعاً پیروزی و موفقیت نهایی با آن است. مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی فرمودند که شهادت شهید سلیمانی نرم افزار جبهه مقاومت شده است تا راه مقاومت در برابر فردی که به چشم مکتب می بینیم الگویی برای همه انقلابی ها و آزادی خواهان شود. -جوانان دوست داشتنی

صلاحی گفت: با صدور اندیشه و مکتب شهید سلیمانی می توان نرم افزار جبهه مقاومت را توسعه، گسترش و ارتقا داد و با این تلاش ها شاهد شتاب و حرکت قوی و جدی جامعه اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی خواهیم بود. ” همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران جدیدی از جهان آغاز شده است و این حرکت و مکتب و نرم افزار ما را به این دوران جدید نزدیک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید