آخرین تمرکز شهید سلیمانی بر حل مشکلات اقتصادی، محرومیت‌ها و توسعه کرمان بود/ پایتخت مقاومت باید متناسب با نام سردار شهید سلیمانی توسعه یابد.

ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800473

احمدعلی مقدم گفت: از آنجایی که این استان پایتخت مقاومت نامیده می شود، بسیار مهم است که کارکنان آن با ویژگی های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مطابقت داشته باشند تا مطالبات مردم با سرعت بیشتری برآورده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص سخنان سردار حاجی زاده در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و توجه حاج قاسم به ظرفیت های عظیم اقتصادی کرمان گفت: کرمان و بی توجهی به ظرفیت های عظیم استان.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به توانایی های شهید سلیمانی در عرصه فرهنگی، عمرانی و اقتصادی ادامه داد: خیر و این عدم پیشرفت و پیشرفت باعث شده سردار سلیمانی که استعدادهایش در همه زمینه ها استثنایی است، تصمیم بگیریم در صورت جدایی از سربازی توسعه کرمان را در نظر بگیریم تا معتقد باشیم کرمان نباید از دولت بودجه دریافت کند، بلکه دولت مرکزی نیز باید کمک کند زیرا استعداد و توان کافی دارد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه جریان های ناسالم سیاسی و اقتصادی بر منابع استان مسلط شده و مانع از رشد و توسعه استان شده بود، دغدغه حاج قاسم را بسیار داشت، افزود: ایشان توجه ویژه ای به مسائل عمرانی، امنیتی و اقتصادی داشتند. مردم می توانستند راحت زندگی کنند و مشکلات را به حداقل برسانند، زیرا رضایت مردم و برخورداری از امکانات خوب برای او مهم ترین مسئله بود.

مقدم گفت: فقدان تقوا و احساس مالکیت در برخی از مسئولان لیبرال اصلاح طلب استان کرمان در آن زمان چیزی جز فساد مالی و قهقرایی در استان به دنبال نداشت، بنابراین مسئولان استان کرمان با توجه به شعار اصلی ریاست جمهوری ” تحول” “باید یک گفتمان باشد. انقلابی و مردمی را در این استان محروم بکار ببرید.

وی تاکید کرد: این استان پهناور دارای پتانسیل و منابع بسیار غنی است چرا که از یک سو با معادن متعدد،
آن را بهشت ​​معادن می نامند و از سوی دیگر به هند کوچک با وسعت وسیع و غنی کشاورزی خود به عنوان عاملی موثر برای رونق اقتصاد غیرنفتی و اشتغال زایی در کشور شناخته می شود. از بیکاری

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: از آنجایی که این استان به عنوان پایتخت مقاومت نامیده می شود، بسیار مهم است که مسئولان و فرماندار این استان، ویژگی های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را برای دیدار با حقانیت رعایت کنند. خواسته های مردم انقلابی کرمان «این استان ها باید هر چه زودتر محقق شود.

وی بیان کرد: علت عقب ماندگی و محرومیت بزرگ ترین استان کشور پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب، فساد مالی برخی از مسئولان و مدیران ناتوان استان است که منجر به عدم استفاده درست از فرصت های بسیار غنی آن شده و حقوق این افراد از این رو انتصاب مدیران موثر، انقلابی و جهادی می تواند موجب توسعه، آبادانی و حل مشکلات اصلی استان شود.

دبیر کلاه امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر تحقق دغدغه های توسعه و پیشرفت شهید سلیمانی در رابطه با استان کرمان خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری همگی خاطرنشان کردند: هیچ قیاسی با حاجی نیست. قاسم، پس ولایت سردار سلیمانی که از آن به عنوان پایتخت مقاومت نام برده شده و شاهد سیل جمعیت مشتاق زیارت این بزرگوار از سراسر ایران و جهان هستیم، باید به نام ایشان انقلابی و دلسوز توسعه یابد. مقامات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید