شهید سلیمانی معادلات آمریکایی ها در منطقه را بر هم زد / برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی شهید سلیمانی باید شبانه روز تلاش کنیم.

ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798479

سردار خرمدل در گفتگو با فعالان مجازی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اندازه شهید سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی معادلات آمریکایی ها را در منطقه بر هم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح ساگرس در ساگرس ، سردار هورامدل در گفتگو با فعالان مجازی کهگیلویه و بویراحمدی در خصوص ابعاد شخصیتی شهید حلایی قاسم سلیمانی گفت: نیاز به توضیح دارد.

وی با اشاره به مطلبی در روزنامه کیهان و رضایت مقام معظم رهبری از این مطلب درباره شهید سلیمانی، این مقاله را باید بررسی کرد و گفت: نه تنها مردم ایران به شهید سلیمانی افتخار می کنند، بلکه کل مردم ایران به شهید سلیمانی افتخار می کنند. دنیا به او افتخار می کند، زیرا از صاحب آزادی و آزادگی یاد می کنند و این به برکت خون شهداست.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه در ملت های دیگر از افرادی مانند چه گوارا یا افرادی که دارای الگوهای ملی و مذهبی بودند به عنوان الگو استفاده می شدند، گفت: در کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیت و مسئولان نظام از جمله باهنر، رجا و رزمندگان به دلیل سرعت انتقال اطلاعات به افراد، به عنوان شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت برجسته و دوستدار مکتب، دین و کشور، الگوی امروزی در فضای مجازی محسوب می شدند. افکار عمومی و شخصیت شهید سلیمانی عده ای با غیرت دینی، ملی و مذهبی تداعی می کنند، زیرا او در لبنان، فلسطین و افغانستان با همه استکبار مقابله کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی تمام آرزوهای آمریکا و اسرائیل را در منطقه بر باد داده است، افزود: رئیس جمهور سابق آمریکا گفته بیش از 7 هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده است اما با تقسیم این رقم به نتیجه نرسیدند. وی ادامه داد: بودجه کشور می تواند بودجه چندین سال کشور را تامین کند، بنابراین در سوریه، افغانستان با آبروریزی رفتند و در عراق به اذن خدا خواهند رفت، از طرفی در یمن فرود آمدند. .

هورامدل با بیان اینکه اگرچه سیاست های آمریکا و حامیانش تقسیم منطقه بود، ادامه داد: عراق متشکل از اقوام مختلف اعم از کرد، شیعه و سنی است و می خواستند این اقوام را تجزیه کنند و مناطق متحد تشکیل دهند. مقدر بود که افغانستان و اشغال آن در ایران مستقر شود تا بر کل جهان اسلام حکومت کند و تهدیدی جدی برای آنها به عنوان همسایگان روسیه و چین باشد.

مقامات ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاست معقول و شجاعانه سردار سلیمانی برای جبران میلیاردها دلار در منطقه گفتند: دشمنان با تمام فداکاری ها و تصمیمات خود شکست خورده اند. و در حالی که او شادی کرد، مقاومت به پایان رسید و جمهوری اسلامی ایران به عنوان امت جهان اسلام از اهداف خود عقب نشینی کرد، اما نمی دانستند که شهید سلیمانی یک مکتب فکری است.

سردار هورام دل به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر خطرناکتر بودن شهید سلیمانی از سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: امروز مردان و زنان از هر نژاد و قومیت و مذاهب به شهید سلیمانی روی آورده و او را الگوی خود قرار دادند. “آنها آن را می پوشند و آن را دوست دارند، وقتی قهرمانی را دوست داشته باشی، قطعا او را دنبال می کنی.

هورام دل با بیان اینکه تشییع پیکر شهید سلیمانی در تاریخ معاصر بی نظیر است، گفت: امسال دومین سالگرد شهید سلیمانی بود، مناسبت ها و برنامه های مختلفی در سراسر کشور، شهرها و روستاها، میلیون ها نفر در عراق برگزار شد. پایتخت که در این راستا فرودگاه این شهر به دلیل ازدحام جمعیت تعطیل شد و در لبنان، فلسطین و سایر مناطق حضور باشکوهی به پاس گرامیداشت شهید سلیمانی مشاهده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا معتقد نیست شهادت شهید سلیمانی باعث اتفاقات و تحولات مختلف شود، گفت: باید پرسید چرا سردار سلیمانی که یک شخصیت نظامی بود مورد توجه مردم قرار گرفت؟ هر کدام بخشی از شخصیت شهید سلیمانی را بیان می کنند، به طوری که شهید سلیمانی دارای شخصیت و مکتبی جامع بود که هر گاه از مکتب نام برده می شود، موضوع یا صفت خاصی نیست، بلکه مجموعه ای از ویژگی ها و ویژگی هایی است که در آن وجود دارد. مدرسه شهید سلیمانی در نظر گرفته شده.

سردار هورامدل با بیان اینکه شهید سلیمانی شجاع بود، دشمن را می شناخت و نسبت به دوستان و مؤمنان اخلاق نیکو و ملایم داشت، گفت: شهید سلیمانی با مظلوم با محبت و احترام رفتار می کرد و باید مسلمان، مسیحی باشد. فرقی بین هستی و هیچ دینی نبود، جز حمایت همه مستضعفان.

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز شهید سلیمانی اخلاص او بود و موضوع اخلاص یکی از خصلت های گمشده و گمشده دنیای امروز است و وقتی در کارها اخلاص و تقوا داشته باشیم، خداوند کارها را باز می کند و اتفاقات شگفت انگیزی برای ما رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه سردار سلیمانی بن بست را شکسته و در عین حال درایت داشت، افزود: برخی شجاعت دارند اما درایت. دیگران درایت دارند، اما شهامت کار کردن را ندارند. در موضوع جنگ سوریه، روس ها متقاعد نشدند که در این جنگ شرکت کنند و حتی دیپلمات های ما هم نتوانستند این کار را انجام دهند، اما سردار سلیمانی با مذاکره با پوتین او را متقاعد کرد که وارد سوریه شود.

وی قدرت اقناعی شهید سلیمانی را از دیگر ویژگی های خود دانست و گفت: شهید سلیمانی در کاخ کرملین هم رئیس جمهور روسیه و هم ژنرال های آنها را مجاب کرد که در جنگ سوریه شرکت کنند.

سردار هورام دل با اشاره به اینکه این شهید مردمی است و ویژگی های مختلف او در زندگی همه ما دیده می شود، گفت: هر فردی در هر مقام و مسئولیتی که خدمت می کند می تواند از ویژگی های شهید سلیمانی درس بگیرد. . و در زندگی شخصی او یعنی اگر از اخلاص صحبت می کنیم باید کار را فقط برای خدا انجام دهیم و این کار برای مقام و مقام نیست و اگر شهید سلیمانی در عرصه های مختلف حضور نداشت هیچ کس اعتراض نمی کرد. به او، اما شهید سلیمانی در سیل، زلزله و هر جا که حضورش مفید و ضروری بود، شهید سلیمانی حضور داشت.

این مسئول گفت: شهید سلیمانی یک چهره انقلابی بود و دنبال چپ و راست نبود، حزب و گروه نبود و مدافع ولایت بود. دید که سطح دینداری ولایت مداری ماست.

وی افزود: شهید سلیمانی تابع پاک ولایت بود. از طرفی او مردی خستگی ناپذیر بود. در شرایط امروزی و در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باید به صورت شبانه روزی کار و تلاش کنیم. سلیمانی.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه شهید سلیمانی در خط مقدم جبهه مقاومت، سوریه، لبنان و افغانستان حضور داشت، گفت: صحنه هایی وجود دارد.

وی به تشییع پیکر دو شهید گمنام و یک شهید جهادگر در استان اشاره کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمدی قدردان و مورد استقبال آنان قرار گرفت، شهدا و مجاهدت های آنان.

سردار هورامدل با بیان اینکه در جوامع دیگر اموات آنها موضوعیت ندارد، اما پاسداشت مقدس و خون مقاومت آنها مطرح است و آثار معنوی آنها هدایتگر خواهد بود، گفت: ما به عنوان بسیجیان و مردمی که برای شهدای اسلام ارزش قائل هستیم. انقلاب و همه شهدایی که در راه اسلام شهید شدند، ما وظیفه و رسالت داریم که راه عزت و آرمان شهدا را طی کنیم و عزت و عزت و صلابت ما در گرو شهداست. بر ما مسلط شوند

فرمانده سپاه فتح راه عزت، اقتدار، غلبه بر دشمنان و اهتزاز پرچم لا اله الا الله و پرچم الله اکبر را به برکت خون شهدا و راه آنان دانست. فشار اقتصادی، تحریم ها و ویرانی ها را از بین ببرید، اما هر جا که صبور باشیم و امیدوار باشیم و تلاش کنیم، به برکت خون شهدا اتفاقات بزرگی خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه درخت اسلام به خون شهدا آغشته شده است، افزود: ثمره درخت پرشکوه انقلاب این است که استکبار و طاغوت منطقه به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید