تقویت جبهه مقاومت باخمن شکوهمند در 31 اسفند/ مسئولان باید شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.


زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808421

حجت الاسلام صاحبکرانی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن موجب تقویت جبهه مقاومت شد، گفت: امروز جبهه مقاومت به این گونه حرکت هایی که در کشور ما در حال شکل گیری است نگاه می کند و با قدرت بیشتری به اهداف خود می پردازند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام هادی صاحبکرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در گفت و گو با صبح توس گفت: بودیم.

وی افزود: در مشهد درصد استقبال مردمی برای حضور در مسیر تعیین شده برای راهپیمایی خودروها به حدی بود که مردم برای رسیدن به این مسیر ساعت ها در ترافیک منتظر ماندند. از طرفی حجم حرکات خودجوش به قدری بود که ما انتظارش را داشتیم، این کار را نکردیم و دیدیم افرادی که ماشین سواری موتور سیکلت ندارند و افرادی که موتورسیکلت ندارند به این عید بزرگ ملی آمدند. با دوچرخه.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این عید باشکوه ملی مختص شهرها و شهرستان های بزرگ نبود و امسال با توجه به پروتکل های بهداشتی اعلام شده برای راهپیمایی ما در روستاها، شاهد تعطیلی موکب 1400 نیز بودیم.


امسال، فضای عمومی شهر بیشترین ضربه را از راهپیمایی بیست و دوم باخمن وارد کرده است

حجت الاسلام صاحبقرانی یادآور شد: با توجه به برگزاری راهپیمایی خودرویی در مشهد، شاهد برگزاری جشن های خیابانی بیشتری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده ایم و مردم خوشحالند که امسال فضای عمومی شهر بیشتر تحت تاثیر راهپیمایی 22 بخمن قرار گرفته است. “


کارمندان باید شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

وی ادامه داد: با وجود هجمه سنگین تبلیغاتی و سیاه‌نمایی دشمن در رسانه‌های مرتبط و سهمیه‌بندی غرب و همپیمانان آن، مردم همواره به خط مقدم ایران اسلامی آمده‌اند و پیامشان این بود که برای این حرکت و انقلاب تلاش می‌کنیم. مال ماست، ما ایستاده ایم و از مسئولان مطالبه می کنیم، چرا که مسئولان باید برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی از مجاهدان تلاش کنند و شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مردم آمده اند تا بگویند ما هستیم تا مشکلات ما حل شود یعنی نه تنها انتظار می رود کارمندان تلاش کنند و مردم بنشینند و تماشا کنند، بلکه مردم هم حمایت کنند. نظام در جاهایی که لازم است. «بگذارید آرمان های امام و انقلاب محقق شود و خودشان حاضرند در حل مشکلات کمک کنند.

حجت الاسلام صاحبکرانی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 باخمن دست پیروز را برای تیم مذاکره کننده ایجاد کرده است، گفت: در جایی که مردم سیستم خود را دارند کارکنان ما می توانند با قدرت بیشتری در عرصه بین المللی فعالیت کنند. و در کنار آن، سایر آزادیخواهان جهان و کسانی که با موضوع انقلاب اسلامی پیوند عمیقی دارند، نیز قدرت خواهند یافت.


راهپیمایی باشکوه 22 بهمن باعث تقویت جبهه مقاومت شد

وی افزود: جبهه مقاومتی که امروز به خاطر افتخاری که خمینی (ره) در سرتاسر دنیا به وجود آورد، امروز چشمشان به این گونه حرکت هایی است که در کشور ما شکل می گیرد و قدرت می گیرند و به زور به اهداف خود می رسند. از آنجایی که امام خمینی (ره) با آمدن خود و استقرار انقلاب اسلامی به جامعه مسلمانان جهان و همه آزادی خواهان هویت و منزلت بخشیده است، حضور ما در جشن 22 بخمن باعث خواهد شد. عواقب خود را در سراسر جهان دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید