کمپین شکوهمند روز قدس از مرحله جدیدی از مقاومت اسلامی حمایت می کند


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835101

کریمی تاکید کرد: اندیشه ائمه انقلاب در طول 43 سال گذشته به جهانیان آموخت که باید با استکبار جهانی مقابله کرد و امروز بر اثر ضربات مهلک جبهه مقتدر مقاومت باعث فروپاشی یک رژیم شده است. خواب دیدن، شنیدن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز همزمان با روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گذشت 43 سال از ابتکار حماسی و ماندگار امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس و با وجود دشمنی و توطئه در جبهه استکبار، به ویژه رژیم تروریستی آمریکا و حامیان آن از کودکان و صهیونیست ها، ارمند قدس شریف همچنان زنده و سرحال است و امروز فلسطین زنده ترین مشکل مشترک مسلمانان و جهان اسلام است.

وی افزود: امام خمینی (ره) با تدبیر و برنامه ریزی درست رسالت مهمی را برای امت اسلامی تبیین کردند و امروز به برکت رهنمودها و نبوغ امام خامنه ای (مدظله العالی) آرمان قدس شریف زنده است و فلسطین به جهاد خود در این راه ادامه خواهد داد. قدرت «و به فضل الهی قدس شریف با مسلمانان باز خواهد گشت.

سردار کریمی با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد حمایت همه جانبه از مظلومان است، گفت: این اقدام حماسی امام راحل(ره) باعث محبوبیت قدس در جهان اسلام شد.

وی افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین بوده و به برکت انقلاب اسلامی و اعتقادات دینی ماه مبارک رمضان، پیوند عمیق ملت‌های اسلامی با قدس شریف است. روز به روز قوی تر شده اند.”

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: توافقات توخالی و رسمی و برقراری روابط بین برخی کشورهای عربی و رژیم جعلی صهیونیستی تحت فشار آمریکا نه تنها از مقاومت ملت مظلوم کاسته نشد، بلکه امروز مرحله جدیدی از مبارزه مسلحانه در سال 1948. «راهپیمایی روز قدس امسال بسیار مهم است و شکوه این راهپیمایی اعلام همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از مرحله جدید مقاومت اسلامی است و قطعاً می تواند موازنه ترور را در عمق استراتژیک تغییر دهد. حمایت رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد افزایش روند توان نظامی مقاومت فلسطین هستیم، بنابراین پیشرفت در این موضوع باعث شده تا سامانه‌های موشکی ساده به موشک‌های دوربرد برسند و امروز توانایی مقاومت مدیون خردمندان است. تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش فرزندان روح الله به رهبری سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی است و ملت های مسلمان در زیر پرچم شهید بزرگ قدس و مدافعان حرم به مبارزه با صهیونیست های دروغین ادامه می دهند. رژیم با رستگاری وصف ناپذیر همراه با ظلم ملت فلسطین.

سردار کریمی تاکید کرد: اندیشه 43 سال گذشته ائمه انقلاب به دنیا آموخته است که باید با مستکبران جهان مقابله کنیم و امروز بر اثر ضربات مهلک جبهه مقتدر مقاومت، نظام سقوط کرده است. شنیده شده

وی گفت: روز جهانی قدس موضوع آزادسازی قدس شریف از چنگال ائتلاف های غربی، یهودی و عربی را از طریق مذاکره بر سر مسئله اصلی جهان اسلام از طریق مقاومت و تبدیل میدان نبرد از یک معضل داخلی به جهان اسلام تبدیل می کند. در خاکریز نبرد جهان اسلام و جهان، کفر و استکبار جهانی شکل گرفته است.

فرمانده سپاه استان مرجوزی خاطرنشان کرد: با ارج نهادن به شهدای بزرگ آزادسازی قدس، جبهه مقاومت و مدافعان حرم و ارج نهادن به نقش سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه اسلام در جبهه اسلام. از مقاومت و به ویژه مردم شریف و شهیدپرور استان مرکزی برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت شده و به آنان اطمینان می دهیم که ملت حزب الله لحظه ای آرمان قدس را نادیده نخواهند گرفت. امام مسلمین، هموارتر از همیشه است و مردم میدان آماده شکست دادن اشغالگران و ظالمان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید