ایران علاوه بر امنیت داخلی، امنیت کشورهای اسلامی منطقه را نیز تامین می کند، پیشرفت امروز را مدیون انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم.


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805411

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان زنجان:

رئیس شورای ائتلاف استان زنجان گفت: آزادی، استقلال و اراده برای سرنوشت خود بزرگترین سرمایه ملت ایران است که به دست آورده و در عین حال توانسته از دین و عقیده خود در برابر بیگانگان دفاع کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردها و پیشرفت های بسیاری در کشور ما حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه رسانه های بیگانه اجازه نمی دهند این تحول در معرض دید جهانیان قرار گیرد، در عین حال پیشرفت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل کتمان و پنهان کاری نیست.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول 43 سال گذشته در عرصه های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته است، افزود: آزادی، استقلال و اراده برای سرنوشت خود بزرگترین سرمایه ملت ایران است که به دست آورده و در عین حال به آن دست یافته است. دین و عقاید. «برای حفظ او از گزند بیگانگان.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان زنجان گفت: جمهوری اسلامی در عرصه های پزشکی، علمی، دفاعی، نظامی و اقتصادی به دستاوردهای باورنکردنی بسیاری دست یافته است و امروز ملت ایران در بسیاری از عرصه ها و در بسیاری از عرصه ها پیشرو است. یکی از بهترین کشورهای جهان.”

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها از امنیت خود، بلکه از امنیت کشورهای اسلامی منطقه نیز دفاع می کند و نیروهای استکبار عملاً زانو زده اند و با نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله کرده اند و کاری از دستشان بر نمی آید. “

اسماعیلی با بیان اینکه همه این دستاوردها و پیشرفت ها را مدیون انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، گفت: باید قدردان انقلاب باشیم.

وی گفت: البته به دلیل خصومت ها، تحریم ها و تهدیدات گسترده علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران، البته همچنان مشکلات زیادی داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی مشکلاتی داریم، خاطرنشان کرد: بخشی از این مشکلات ناشی از ضعف حاکمیتی در داخل کشور است که متأسفانه بسیاری از دولت ها به دستور مقام معظم رهبری عمل نکرده اند و در حوزه اقتصادی نیز عقب هستیم. . رشته. “

وی افزود: ملت ایران با وجود همه مشکلات به هر حال از این تنگه عبور خواهد کرد و جایگاه اصلی خود را در عرصه بین المللی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید