کشورهای منطقه به خاطر فداکاری ها و شجاعت های سردار سلیمانی در تامین امنیت مدیون هستند.

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793861

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان زنجان:

محمد اسماعیلی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب زنجان گفت: نقش سردار سلیمانی در تامین امنیت منطقه ضروری است و همه مردم و کشورهای منطقه مدیون جان باختگان، رشادت ها و فداکاری های سردار هستند. سلیمانی جانش را فدای امنیت کند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: سردار سلیمانی نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت منطقه و ایران اسلامی داشته است و این در حالی است که استکبار، برخی دولت های اروپایی و صهیونیست ها هرگز خواهان امنیت در منطقه ما و اطراف جمهوری اسلامی نبوده اند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در 43 سال گذشته همواره با توطئه های دشمنان مواجه بوده است، افزود: دشمن تلاش کرده تا امنیت در این منطقه وجود نداشته باشد.

این کارشناس سیاسی گفت: نقش سردار سلیمانی در تامین امنیت منطقه ضروری است و همه مردم و کشورهای منطقه مدیون جان باختگان، رشادت ها و از خودگذشتگی های سردار سلیمانی هستند که حتی جان خود را برای تامین امنیت فدا کرد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر امروز در ایران اسلامی و عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن مردم به حقوق خود رسیده و از استقلال، عزت و آزادی خود دفاع کرده اند، این دستاوردها مدیون است. سردار سلیمانی «و رفیق آنهاست.

اسماعیلی گفت: آمریکایی ها گروهی به نام داعش را تا دندان مسلح کردند و امکانات روز را فراهم کردند تا کشورهای اسلامی از جمله سوریه و لبنان در آرامش نباشند.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش از جبهه مقاومت، شهدا و مدافعان حرم اجازه نداد گروه هایی مانند داعش برای سرنوشت این منطقه تصمیم بگیرند.

رئیس ائتلاف نیروهای انقلابی استان زنجان یادآور شد: اگر امروز خبری از داعش نیست و تنها شاهد تحرکات کور در منطقه هستیم و مردم سوریه و لبنان در آرامش هستند، باید قدردانی کنیم. حرکات بزرگ و موثر سردار سلیمانی.

اسماعیلی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران از شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم قدردانی می کند، افزود: ملت های دیگر باید بدانند که چنین توطئه هایی همیشه وجود دارد و تحرکات دشمن را رصد کنند تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد.

وی در خصوص رونق و توسعه اقتصادی منطقه از زمان سرنگونی داعش گفت: اقدامات سردار سلیمانی باعث رونق روابط اقتصادی کشورها، تامین امنیت منطقه و شاهد توسعه فعالیت های اقتصادی در منطقه شده است. “

وی گفت: اگر امنیت نباشد، آرامش هم وجود نخواهد داشت، زیرا رونق اقتصادی، آسایش و آرامش نیازمند امنیت است.

یکی از اعضای سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، استقلال و آزادی کشورهای منطقه را عامل امنیت دانست و گفت: در نظام اسلامی مسئولان باید برای رفع مشکلاتی که در گذشته وجود داشته و ادامه دارد تلاش کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید