امنیت امروز کشور را مدیون خون سردار سلیمانی هستیم


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921104

مصطفی شعیشته گفت: سردار سلیمانی نقش بی نظیری در امنیت امروز ایران داشته که در قالب کلمات قابل توصیف نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی شیشتا بازیگر نقش یک کشیش در سریال سلمان فارسی است. وی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: فعالیت هنری خود را از سال 1393 و ایفای نقش در فیلم مستند مستند آغاز کردم و این اثر در جشنواره روسیه به عنوان بهترین فیلم از نگاه مردم انتخاب شد. و ایالات متحده آمریکا

شایسته ادامه داد: در فیلم «استگار عشق» نیز به عنوان بازیگر حضور داشتم و در همان فیلم مدیر تولید نیز بودم.

این هنرمند افزود: در فیلم های کوتاه اتسال و 166536 ساعت نقش اول را برعهده داشتم و فیلم اخیر در جشنواره فیلم هامبورگ آلمان موفق به کسب درجه افتخاری شد.

وی گفت: در فیلم های سینمایی; شیطان دوست ندارد، پینگ پنگ، رفیق باد، نگاه (که اتفاقاً با سردار شهید دلها حاج قاسم سلیمانی نسبتی دارد) و در سریال های بیداری، چک سفید، کوچه نسترن، سرباز به عنوان بازیگر و صدابردار کار کردم.

شایسته گفت: در کنار بازیگری به نویسندگی هم مشغول هستم، به تازگی اولین فیلمنامه ام را به پایان رسانده ام و منتظر تولید آن هستم. همچنین به عنوان بازیگر، ضبط کننده و نویسنده در پیش تولید آخرین سریال ایستگاه هستم.

7d410ce9 d606 46d9 96d8 dad85ba627e1 خبر خاکستری

این هنرمند ادامه داد: در کنار بازیگری به عنوان مهماندار راه آهن نیز فعالیت می کنم که طبیعتا مشکلاتی را به همراه دارد که مهم ترین آن تعطیلات و شرکت در پروژه هاست.

وی مهمترین دغدغه نسل ما در حال حاضر را گرفتن پول از بازیگران به عنوان اسپانسر بازیگری عنوان کرد و افزود: متاسفانه مدتی است که باب کارگردان فارغ از شرایط و صرفا برای تولید کارش می گذرد. یکی از غیر بازیگران شده است. پول می گیرند و وعده های دروغ و پوچ به آنها می دهند که این بزرگترین دغدغه ماست و امیدوارم روزی برسد که چنین اتفاقی در این زمینه نیفتد پس از مسئولان ذیربط تقاضا داریم حتما بیایند. وارد این موضوع شوید و از وقوع آن جلوگیری کنید

شیشتا به سالگرد شهادت سردار دلها اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نقش بی بدیلی در امنیت امروز ایران داشته است که در کلام نمی توان آن را توصیف کرد.

این هنرمند در پایان خاطرنشان کرد: در پایان برای همه هموطنانم آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید