امنیت و استواری شهدا را مدیون امنیت میهن عزیزمان هستیم

ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1773314

فرمانده کل سپاه گفت: امنیت میهن عزیزمان را مدیون ایستادگی و عزم و اراده شهدای گرانقدر هستیم که نه تنها در طول حیات طیبه خود فداکارانه جنگیدند، بلکه پس از گذشت بیش از چند دهه از شهادتشان شاهد تأثیر و حضور این الگوهای ابدی و الهام بخش. «همه ما جنبه های زندگی خود هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از فرزندان فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور در ستاد کل سپاه با سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه دیدار کردند.

سرلشکر سلامی در این دیدار از شهدا به عنوان چراغ راه و پیشوایان مخلص انسان یاد کرد و گفت: یاری شهدای والامکام راهگشای انقلاب ما و نظام اسلامی در عرصه های مختلف شد.

فرمانده کل سپاه شهدای دوران پرافتخار دفاع مقدس را طلایه داران الگوی ایثار و رشادت خواند و با تاکید بر ادامه راه شهدای روشنگر گفت: امنیت را مدیون هستیم. میهن عزیز ما ایثارگرانه جنگیدند، اما با گذشت بیش از چند دهه از شهادتشان، شاهد تأثیر و حضور این الگوهای جاودانه و الهام بخش در همه ابعاد زندگی خود هستیم.

در این دیدار که سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار شریفی مسئول پیشکسوتان سپاه نیز حضور داشتند، فرزندان فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس در گفتگوی صمیمی به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند. جو

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید