امنیت و استواری بنیان خانواده از برکات انقلاب اسلامی است/پرده ایمان و ایمان و اعتقاد اسلامی در ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان اسحقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت و استواری بنیان مستحکم خانواده از برکات انقلاب اسلامی و برای مردم آشکار و ملموس است، گفت: خبرنگار خاورستان: در خصوص امنیت به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان گفت یکی از شاخه ها و زیرساخت های امنیتی ایجاد وحدت بین اقلیت های مذهبی اهل سنت و شیعه است.

به گفته وی، امروز شاهد این هستیم که اهل سنت و شیعه از یک کتاب، یک قبله، یک دین و یک خدای متعال پیروی می کنند و همگی تسلیم در برابر ولایت مطلقه فقیه را می پذیرند و این باعث امنیت کشور شده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی مثال زد که بزرگترین اجتماع اهل سنت در نماز عید سعید فطر که در سیستان و بلوچستان برگزار شد، برادران شیعه و سنی هستند که نظم و امنیت را برای عید سعید قربان برقرار می کنند. نماز فطر و همانطور که در مرکز می بینید. در پایتخت کشور امنیت این امور برقرار است.

وی تصریح کرد: اینها شاهد هستند که در کشوری زندگی می کنند و در حاکمیت و حاکمیتی زندگی می کنند که غرب حتی مانند گاو نقدی آن را نادیده نمی گیرد.

اسحقی تاکید کرد: باید قدر اقتداری را که در ایران در جهان اسلام و عرصه بین المللی وجود دارد بدانند و به اقتدار کشوری مانند عربستان که اهل سنت در آن مستقر هستند نگاه کنند. شیرده معتقد است: از یک سو می‌توان دید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وقتی از آن صحبت می‌شود، یک نظام مقتدر مبتنی بر اقتدار و مبتنی بر امنیت پایدار نامیده می‌شود، بنابراین ایجاد امنیت ضروری است. از وحدت

نماینده مردم قابیل و زیرکوه در شورای اسلامی ادامه داد: امروز غرب دو موضوع را درباره بنیان خانواده مطرح می کند یکی امنیت و دیگری بنیان خانواده چرا به حجاب اعتراض می کند؟ دیتی معتقد است که در کشور ما هیچ پدر و مادری دوست ندارد فرزند نازنین دخترش، فرزند طاهره، طیه و مطهره را به میدانی ببرد که این نقص در آن ایجاد شود.

وی با بیان اینکه حجاب در کشور ما فقط مختص زنان نیست، حجاب در بین مردان ما نیز هست، عفاف و عفاف مختص زنان نیست بلکه برای مردان نیز وجود دارد، افزود: اجبار واقعی وجود ندارد، بلکه این اعتقاد ما و قانون اساسی است. کشور ما با استناد به دین مبین اسلام ساخته، پرداخت، ابلاغ و تنظیم می شود.

ایشاگی تصریح کرد: گفته شده است که با تکیه بر دین مبین اسلام، ابتدا دین خود را پذیرفته ایم و سپس از حاکمان خود خواسته ایم تا بر اساس آن قانون اساسی را اصلاح کنند. اگر اسلام نبود مردم هرگز انقلاب نمی کردند.

به گفته وی؛ اگر مردم بر اساس اعتقادات و اعتقادات خود انقلاب کردند و قانون اساسی را بر اساس اعتقادات و اعتقادات دینی خود و اسلام را دین خود می دانستند، نکته ای که امروز وجود دارد این است که دشمن به دنبال آن است که مردم را از مردم پایین تر جلوه دهد. و این تصور نادرستی ایجاد می کند زیرا آنها به دنبال تضعیف بنیان خانواده هستند و جامعه ای که بنیان خانواده را سست کند قطعاً به اعتقادات و اعتقادات آن آسیب وارد کرده است و ممکن است آسیب ببیند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی تاکید کرد: نکته بعدی امنیت است. یقین زمانی ضعیف و از بین می رود که ما با شبهات زیادی در مورد اعتقادات و اعتقادات خود مواجه می شویم، از جمله اینکه جمهوری اسلامی ایران اصرار دارد که اگر قانون اساسی هر کشوری حرف اول و آخر را در تمام دنیا بزند، داشتن حجاب اجباری است. و قانون اساسی ایران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ما بر آن تکیه کردیم.

ایشان در سخنان خود حدیثی از امیرالمومنین علی بن ابیطالب را نیز ذکر کردند که حتی ایشان به امام حسن (علیه السلام) دستور دادند و فرمودند چنان در تاریخ تأمل کنید که گویی در آن زمان هستید.

ایشاگی به فیلم مختار نیز اشاره کرد و پیشنهاد کرد: این فیلم از تلویزیون پخش شود و جدای از اینکه فیلم مختار در حال پخش است، مردم به بحث و تحلیل محتوا بپردازند.

وی در ادامه به بخشی از این فیلم اشاره کرد و افزود: زمانی که مسلم بن عقیل قیام کرد، ابن زیاد از دو قدرت برای شکست قیام مسلم استفاده کرد، یکی قدرت طلا و دیگری قدرت زنان در این قسمت. از فیلم مختار تاکید می شود که هر انسانی باید به این دو نیرو تکیه کند و این دو سلاح را در دست داشته باشد، موفق است که غرب در تاریخ به این ظرفیت نگاه کرده است و امروز با قدرت پولی که از وهابیت حمایت می کند، علناً اعلام می کنم که وهابیت و خیزش عربستان سعودی از قدرت مالی ناآرامی های کشورمان حمایت می کند تا امنیت و بنیان خانواده را در کشور ما از بین ببرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی گفت: نکته بعدی در مورد زن این است که وقتی زنان را با قدرت مالی به سمت خود جذب می کند به حجاب اجباری اشاره می کند در صورتی که همه زنان ما معتقدند حجاب اجباری نیست. در کشور ما. این ایمان و اعتقاد اسلامی ماست، اما از قدرت پول برای ایجاد ناآرامی استفاده می کنند. قرار نخواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید