شهدای ما تندیس های زنده وفاداری، حقیقت، ایمان و ایمان هستند/ به هر تهدیدی برای نظام پاسخ قاطعانه خواهیم داد.

ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798578

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با قدرت راه امام و شهدا را ادامه می دهیم و هر روز بر توان خود می افزاییم و با ابزار مدرنی که در اختیار داریم به هیچکس و هیچ جا نیازی نداریم. در مقابل نظام، قاطعانه و قاطعانه پاسخ خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; اولین یادواره 52 شهید جاوید العطر با حضور امیر دریادار تنگسیری فرمانده ناوگان سپاه، حجت الاسلام رییسی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سردار جیاسی فرمانده سپاه، خانواده رضا و گروه نیروی دریایی ارتش برگزار شد. مسئولان و فرماندهان سپاه در مشهد مقدس. شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه برای صدور و ارسال پیام ویژه یادواره 52 شهید نیروی دریایی سپاه تشکر کرد. هویت هر ملتی در جهان معرف هر ملتی است، آنچه که هویت هر ملتی را معرفی می کند شجاعت، رشادت، وفاداری، سلحشوری این ملت است که شهدای ما ایران اسلامی را با این عزت به جهانیان عرضه کرده اند. امروز دنیا ما را می شناسد. همانطور که مقاومت، مقاومت در برابر استکبار، غیرت، مردانگی و عدم تسلیم در برابر ظالمان است.

5ca364ca e356 4912 90aa 17806ad37633 خبر خاکستری

دریادار علیرضا تنگسیری با اعلام اینکه پدر و مادر شهدا شایسته زیباترین و با فضیلت ترین سخنان هستند، تصریح کرد: ملت ایران اکنون بر فراز عزت، عزت و ایمانی که شهدا قرار داده اند ایستاده اند و این مرهون تربیت اسلامی شماست. پدر و مادر عزیز شهدا

فرمانده ناوگان سپاه در ادامه با بیان اینکه شهدای ما مجسمه های زنده وفاداری، حقیقت، ایمان و ایمان هستند، گفت: آنها حجت خدا بر روی زمین هستند و ستارگانی هستند که راه را به ما نشان می دهند و این همه عزت و فضیلت را به ما نشان می دهند. از قربانی کردن از آنها.

سردار تنگسیری با بیان اینکه رهبر ما به شدت علیه صاحبان زر و قدرت و نفاق صحبت می کند، گفت: اگر قداست نام ما حفظ شود و سرزمین ما به خاطر روحیه والای شهدا در اشغال بیگانگان نباشد، قدردان هستیم. شهدا و خانواده هایشان ما به همه والدین شهدا ادای احترام می کنیم و به آنها افتخار می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، شهدا را راهی برای عزت و سربلندی خواند و افزود: آنان نگذاشتند صف طویل نیروهای دشمن بر کشور مسلط شود، ناامنی و گمنامی بر کشور حاکم شود، بلکه مایه سرافرازی و سربلندی و سربلندی هستند. آرامش در جامعه. با ایثارگری هایشان. «امروز به برکت خون شهدا نعمت بزرگی برای امنیت کشور بودند.

9651a5ad de56 4090 9b89 78afab65cf06 خبر خاکستری

دریادار تنگسیری ادامه داد: امروز جبهه تهی و ضعیف استکبار جمع شده تا مانع پیشرفت نظام اسلامی ما شود. آنها خجالت می کشند. دانشمندان انقلابی ما دارند ما را می کشند. آنها در مقیاس وسیع جغرافیایی کشته شده اند تا از رشد و تعالی حقانیت و حقیقت انقلاب اسلامی در جهان جلوگیری کنند، اما نمی توانند، چرا؟ چون حق با ماست، پیرو آموزه های اسلام ناب محمدی هستیم و همان طور که گوش به فرمان نایب امام زمان (عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) هستیم، پیروز خواهیم شد و بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان آمادگی کامل رزمندگان نیروی دریایی سپاه و ارتش را فرزندان غیور جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: فارس، دریای عمان و دریای خزر در کنار قدرت، قوی و سالم ایستاده ایم.

2e19a0c3 3b41 4c06 825c 053208be3c9b خبر خاکستری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خدایا در میدان نبرد با دشمن می مانیم و در مواقعی که نظام تهدیدی باشد با قدرت و قاطع واکنش نشان می دهیم.

در مراسم بزرگداشت 52 شهید جاوید العطر نیروی دریایی سپاه، پیکر طیب و مطهر از شهدای نام آور دفاع مقدس در مراسم تبرک و آرامش حضور یافت و فضای بسیار معنوی داشت.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای جاوید العطر تجلیل و تجلیل شد و از اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی به ویژه یادمان های شهدا تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید