حضور پرشور در مراسم تشییع شهدای گمنام نشان داد که مردم با وجود همه مشکلات زنده و بیدار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شامگاه سه شنبه در مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) بیت سادات اراک اظهار داشت: ایام فاطمیه ایام بسیار درخشان و پربرکتی است و خداوند در ایام بسیار به ما کمک می کند. این روزها . بعد از این همه توطئه، خدا خیلی به ما کمک کرد. نقاط ضعفی در کشور وجود دارد اما این موضوع نباید باعث توطئه شود.

دری نجف آبادی با اشاره به خیانت منافقین تصریح کرد: غربی ها با تربیت چند زن خیانتکار آبروی خود را از دست داده اند، برخی از این افراد گمنام هستند، منافقین نمی توانند خود را از هزار منبع شایعه و زمزمه پاک کنند، نوکران. کشور اعم از امام رحمت الله، شهید بهشتی و شهید مطهری برای هدایت و نجات این گروه بسیار تلاش کردند و این گروه هدایت نمی شوند و نخواهند شد. اوایل انقلاب از پادگان ها اسلحه می دزدند و علیرغم تاکید امام مبنی بر اینکه سلاح به حکومت سپرده شود، از فرمان امام سرپیچی کردند و در سالهای 60 و 61 با همان سلاح های دزدی شده علیه حکومت اسلامی قیام کردند و با استفاده از شبکه های وهابی و بهایی مانند انسان و تو و ایران علیه حکومت توطئه کردند. بین المللی.

وی ادامه داد: می خواهند درباره ملت غیور و شجاع ما و ملت ما اهل بیت تصمیم بگیرند که حیف است ملتی که حدود 300 هزار شهید داد و هزاران توطئه را به برکت اهل بیت علیهم السلام دفع کرد. بر آنها باد و این بار ما همیشه روی پای خود خواهیم ایستاد الحمدلله، خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.

امام جمعه اراک با اشاره به موضع گیری ملت غیور ایران در حوادث مختلف گفت: حراست مقدس امتحان بزرگ الهی بود. در حالی که ما را کتک می زدند، صدمه می دیدیم، اما بالاخره سرمان را بلند کردیم و ماهیت دشمنانمان مشخص شد، باید از تاریخ درس بگیری و هوشیار باشیم.» وقایع 13 نوامبر امسال بسیاری از ماهیت امروز در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و تشییع شهدای گمنام مردم به خوبی حضور یافتند و با سربلندی از این مصیبت گذشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: امروز ملت غیور و شجاع ایران ما را سربلند کردند، مردم نشان دادند که با همه مشکلات زنده و بیدار هستند و آرمان های امام، رهبری و شهدا را با آرمان های امام و رهبری و شهدا عوض نمی کنند. همه این مشکلات مردم ما فدای اسلام و اهل بیت و آبروی اسلام است.

وی با اشاره به شرایط کشور در عرصه بین المللی ادامه داد: وقتی به شرایط بین المللی نگاه می کنیم می فهمیم که به فضل الهی شرایط کشور خوب است. در کشور اسرائیل با آمدن نتانیاهو غوغای زیادی به پا شد و در عرض 5 روز 10 هزار نفر برای مهاجرت برگشتی ثبت نام کردند که نشان دهنده پایان عمر اسرائیل است. پارلمان عمان نیز با تصویب قانون قطع رابطه با اسرائیل این امر را تسریع کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید