مراسم تشییع و تشییع 2 شهید گمنام در وزارت ورزش برگزار شد

ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801590

با حضور معاون رئیس جمهور، مسئولان، ورزشکاران و خانواده های معظم شهدا

مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام امروز (سه شنبه) با حضور تعدادی از مسئولان در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با ایام وفات حضرت ام البنین(س) و تجلیل از مادران و همسران شهدا، امروز سه شنبه 7 مهر ماه 1400 ساعت 9 صبح بر پیکر مطهر 2 شهید گمنام. دفاع مقدس با حضور جوانان، ورزشکاران، قهرمانان و مسئولان لشکری ​​و کشوری از دروازه غرب انقلاب فرهنگی ورزشی تشییع شد.

این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان از جمله معاون رئیس جمهور، مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی و جمع کثیری از ورزشکاران برگزار شد، در سالن هندبال انقلاب SC انقلاب آغاز شد. 2 شهید گمنام از پاسداشت هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده بزرگ ورزش و جوانان.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره تشییع پیکر دو شهید گمنام در محیط ورزشی گفت: از مراسم تک تک میزبانان عزیز این مراسم تشکر و قدردانی می کنم. امروز جامعه ورزش میزبان دو شهید گرانقدر است که امیدوارم حضور این دو شهید بزرگوار برای جامعه ورزش خیر و برکت داشته باشد. خدای نکرده این اقدام ما گامی در جهت پاسداری از خون شهدا توسط جامعه محترم ورزش کشور باشد.

شهدای گمنام را حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید میرحسین گازی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و سید محمد حسینی نایب رئیس مجلس و سردار فضلی روژادی معاون هماهنگ کننده انقلاب همراهی کردند. تعداد زیادی از کارکنان ورزش، جوانان و ورزشکاران بر سر مزار خود آرمیده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید