مراسم تشییع پیکر ۷ شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل حفاظت آثار باستانی و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: پیکر مطهر 7 شهید گمنام یکشنبه 5 آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع می شود. از 280 شهید گمنام در سراسر کشور.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه جزئیات مراسم تدفین هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این استان را اعلام کرد.

سردار بهروز هوشبخت در گفتگویی می گوید که پیکر مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد استان شده است، گفت: شب گذشته مراسم باشکوهی بر پیکر مطهر این هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نظامی و لشکری ​​برگزار شد. ماموران انتظامی، فرماندهان و جمعی از مدیران و کارکنان استان.

خوشحالم که پیکر مطهر این شهدای گمنام در روز یکشنبه (26 آذر) در طول سال شهادت حضرت زهرا (س) وی در عین حال پیکر 280 شهید گمنام در سراسر کشور تشییع می شود، گفت: مراسم تدفین شهدای گمنام از ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه در شهر کرمانشاه از میدان آیت الله کاشانی به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از عموم مردم استان کرمانشاه برای حضور در مراسم تشییع پیکر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس دعوت کرد.



آیا این خبر مفید بود؟