مراسم استقبال از شهید هاشمی ظهر امروز در فرودگاه کرمان برگزار می شود/ مراسم تشییع پیکر شهید حافظ امنیت فردا توسط حسینیه تارولا برگزار می شود.


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900544

سردار محمدعلی نظری ضمن تسلیت شهادت سید حمیدرضا هاشمی گفت: با توجه به اینکه این شهید گرانقدر اهل کرمان است؛ این شهید گرانقدر اهل کرمان است. مراسم استقبال از پیکر شهید هاشمی امروز ساعت 13:30 در فرودگاه کرمان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدعلی نظری در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص مراسم استقبال و تدفین شهید سید حمیدرضا هاشمی گفت: شهید سید حمیدرضا هاشمی در حادثه شامگاه جمعه در زاهدان توسط عوامل تروریستی به شهادت رسید و با توجه به اینکه این شهید گرانقدر اهل کرمان است؛ شهید سید حمیدرضا هاشمی به شهادت رسید. مراسم استقبال از پیکر شهید هاشمی امروز ساعت 13:30 در فرودگاه کرمان برگزار می شود.

فرمانده سپاه طرالله استان کرمان ادامه داد: شهید سید حمیدرضا هاشمی در زمان حیات سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پس از وی از جمله فعالان بیت الزهرا بود و به همین دلیل مراسم وداع با این شهید سید حمیدرضا هاشمی برگزار شد. عصر امروز یکشنبه ساعت 16:30 در بیت الزهرا (س) برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه شهید سید حمیدرضا هاشمی از اعضای هیئت بیت الحرام کرمان بود، مراسم وداع با این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد قائم (عج) برگزار می شود.

سردار نظری تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فردا یازدهم مهرماه ساعت 8:30 صبح از حسینیه ثارالله به سمت سه راهی کاظمی برگزار می شود و پس از سه راهی کاظمی، پیکر مطهر شهید هاشمی با خودرو سواری به سمت گلزار تشییع می شود. و در گلزار شهدا آرام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان در پایان گفت: از همه مردم شهید پرور کرمان تقاضا دارم در مراسم این شهید بزرگوار شرکت کنند. شهید حمیدرضا هاشمی یکی از مدافعان امنیت کشور بود انشالله بتوانیم حق شهدای عزیز را ادا کنیم و راه این شهدا باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید