اعلام جزئیات مراسم تشییع 8 شهید گمنام کردستان


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919767

مراسم تشییع و تشییع پیکرهای مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار ذبیح الله مالکی از ورود کاروان شهدا به استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم استقبال، تدفین و تدفین برگزار می شود. پیکر مطهر 8 شهید گمنام دفاع مقدس در کردستان.

وی افزود: مراسم استقبال از شهدای گمنام روز دوشنبه ساعت 10 صبح در فرودگاه سنندج برگزار و عازم مناطق مختلف استان کردستان خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: همچنین مراسم وداع با شهدا روز دوشنبه (14 دی ماه) بعد از نماز مغرب و عشا در سنندج برگزار می شود. مهدیه واقع در بلوار شهید شبلی

وی اعلام کرد: مراسم تدفین 8 شهید گمنام دفاع مقدس در استان کردستان نیز روز سه شنبه (15 آذرماه) ساعت 9:30 صبح از میدان آزادی به سمت میدان استقلال برگزار می شود.

ملکی تصریح کرد: پس از مراسم تشییع پیکر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کوروه (حوزه علمیه برادران، پارک رضوان و شهر مالویا) و پیکر 2 شهید گمنام در بیجار (حسن آباد، یاسوکند و پیرتاج) و یک شهید شهید در ارتش مریوان تشییع می شوند تشییع می شوند.

وی افزود: همچنین پیکر 2 شهید گمنام در سنندایی (دادگاه و سازمان قضایی استانداری نیروهای مسلح کردستان) تشییع و به خاک سپرده می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهم ترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و بیان کرد: : از تمامی استان ها دعوت به عمل می آید تا در مراسم تشییع شهدا حضور پررنگ و گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید