جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان هرمزگان مشخص شد


ساعت: 15:32
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919582

زکری گفت: پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه و دهه مقاومت میهمان هرمزگانی بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین زکاری مسئول امور شهدای گمنام استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: مراسم استقبال از پنج شهید گمنام ساعت 8 صبح روز یکشنبه 13 دی ماه 1401 در قشم برگزار می شود. فرودگاه با حضور مسئولان و مردم. سپس تشییع دریایی از جزیره قشم به بندرعباس توسط دلیرمردان سپاه و بسیج پیاده و ساعت 13:30 با استقبال مسئولان و مردم شهیدپرور بندرعباس در محل شهید حقانی برگزار می شود. اسکله در بندرعباس.

ذاکری افزود: مراسم تشییع پیکر پاک این 5 شهید گمنام همزمان با سراسر کشور روز سه شنبه 15 دی ماه 1401 ساعت 9:30 صبح از میدان امام خمینی (ره)، پارک شهید دباغیان به سمت مسجد جامع بندرعباس برگزار می شود. بر دوش امت شهیدپرور، یادواره های هشت سال دفاع مقدس و بزرگداشت این شهدا برگزار می شود.

وی گفت: شهدای گمنام در عملیات بدر و تک دشمن در سال 67 به شهادت رسیدند و از مناطق عملیاتی شرق دجله و شلمچه تفحص شدند.

زکری در خصوص تدفین شهدا گفت: شهدای گمنام در دهه مقاومت در مکان های پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)، درگان قشم، شهید توحیدی جاسک، امام رضا کرد رضوی میناب حسینی به خاک سپرده می شوند.

اکنون 196 شهید گمنام دفاع مقدس در 74 یادمان در استان هرمزگان دفن شده اند و با حضور پیکر 5 شهید گمنام در دی ماه 1401 تعداد کل شهدای گمنام مدفون در استان به 201 شهید گمنام در یادواره 79 می رسد. نقاطی در استان هرمزگان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید