تشییع پیکر شهید گمنام برای جامعه اسلامی برکات فراوانی دارد/ دولت سیزدهم مردم امید را در دل مردم زنده می کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه و شهر را متحول می کند. باید از این فضا به خوبی استفاده شود.

دری نجف آبادی گفت: خوشبختانه مردم و دولت سیزدهم انقلاب امید را در دل مردم زنده کرده است و امیدواریم این دولت با اقدامات سازنده و موثر خود شاهد تحولی همه جانبه در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی باشد. “

وی ادامه داد: با اقدامات چشمگیر دولت سیزدهم در حوزه مقابله با تاج و تخت، شاهد تحولات چشمگیری در حوزه سلامت هستیم و باید در همه بخش ها الگو باشیم.

امام جمعه اراک گفت: امیدواریم ملت ایران با هوشیاری در مقابل سویه جدید بیماری عروق کرونر قلب، شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور باشیم و کاهش جدی تلفات عروق کرونر نتیجه اقدامات جهادی و سازنده است. از دولت “.

دری نجف آبادی گفت: توجه به فرهنگ اهل بیت(ع)، فرهنگ ولایت و مکتب انقلاب اسلامی یکی از نیازهایی است که دولت سیزدهم باید به آن توجه کند و آن را گسترش دهد، تعمیق بخشد، پاسداری کند. و فرهنگ ناب انقلاب اسلامی را در برابر توطئه حفظ کنیم.» دشمنان یک ضرورت هستند.

سخنگوی استانداری مرکزی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان در صدد ضربه زدن به اعتقادات مردم و فرهنگ ناب انقلاب هستند که باید برای خنثی شدن توطئه ها با دقت عمل کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ اصل مسائل اقتصادی است و اساس همه پیشرفت ها تقویت و اصلاح فرهنگ است و اگر فرهنگ اصلاح شود قطعا قطار پیشرفت کشور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

امام جمعه اراک گفت: پرداختن به موضوع خانواده و جمعیت از دیگر انتظاراتی است که دولت سیزدهم باید با اقدامات سازنده و انقلابی تحولات اساسی در این حوزه ایجاد کند و سرمایه گذاری بر روی جمعیت و خانواده باید در اولویت اصلی قرار گیرد. دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی

دری نجف آبادی گفت: رشد جمعیت کشور نیاز به جهش دارد و اگر به این مشکل رسیدگی نشود قطعا با آسیب های زیادی مواجه خواهیم شد و همه باید در خانواده و جمعیت نقش موثری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام موثر در برابر هجمه ها و تبلیغات منفی دشمنان با اقدامات مثبت و حمایت از جریان های انقلابی از دیگر انتظاراتی است که دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای آن برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید